ik ontbijt iedere dag en kreeg n meisje.. tweede kindje weten we niet wat het wordt, nog even een week of 12 wachten...
Ik heb een leuk iets gehoord toen ik net zwanger was. Mijn zusje was toen toch al 20 en wist heel goed waar kindje vandaan enzo maar haar eerste vraag toen ik vertelde zwanger te zijn was "krijg je nu elke maand wanneer je sex heb een kind erbij", dus komt er tijdens de zwangerschap elke maand een eicel vrij die dan bevrucht word door manlief....dus dan zou ik uiteindelijk volgens haar redenatie 9 kinderen krijgen ze zag later wel in dat dit een behoorlijk domme vraag was geweest maar ik vond het om te gieren toen ik het hoorde
Nou ik weet het niet hoor, het vader bepaalt het geslacht, dus heeft niks te maken met het eetpatroon van de moeder. Ik neem elke dag een stevig ontbijt en heb 2 prachtige meiden en volgens mij weer eentje op komst.. Hahaha wel grappig zeg.....
Vader bepaalt inderdaad altijd het geslacht, vrouwen hebben alleen X chromosomen, man zowel X als Y. Bij bevruchting is direct ook het geslacht bepaald (afhankelijk welke chromosomen bij elkaar komen: X+X=meisje X+Y= jongen). Het klopt dus niet dat het geslacht d.m.v wel of niet ontbijten bepaald wordt. Geslacht is direct bij bevruchting van de eicel bepaald. Gr. Jaleesa
Dat heb je helaas niet voor het zeggen. Je kan het een klein beetje, maar dan ook een klein beetje beïnvloeden door kort voor de ovulatie seks te hebben. Dit omdat de cellen die 'jongens' maken, zwakker zijn en minder lang blijven leven. Maar dan nog, als de zogenaamde sterkere cellen toch Y-chromosomen bevatten, heb je toch een prachtige jongen .
Zou het ook kunnen dat vrouwen een soort aanleg hebben om jongens of meisjes te krijgen? En dat dat toevallig door dezelfde genen bepaald wordt die ook je eetpatroon sturen? Dus niet je ontbijt bepaald het geslacht, maar het geslacht bepaald je eetlust?