Eenpersoons, mijn ervaring is dat bedden zoals bovenstaande, die nog wat geborgenheid geven, een prima opvolger zijn voor hetnledikant en i0er is lekker veel plek voor knuffelbeesten meegroeibed zou mijn keuze niet zijn omwille van het matras, lijkt me een gedoe en kwalitatief lijkt me een meegroeimatras ook niet je van het.
Eenpersoons. Wij hebben het meegroeibed ook die je op de foto laat zien maar hij staat nu al in de middelste stand omdat alle knuffels anders niet pastten haha dus hadden net zo goed eenpersoons kunnen nemen.
Ik vind overigens het meegroeibed wel mooier dan deze eenpersoons die je laat zien. Mijn dochter is gek op haar prinsessenbed 😊
Ik heb voor mijn dochter de eerste en voor mijn zoontje de tweede . Die van mijn dochter staat hebben we gewoon gelijk in de eenpersoons-stand gezet.
Gewoon 1 persoons. Oudste ging er met 21 mnd in en de jongste wrs al wat eerder nog (klimt uit ledikant...)
Hier een meegroei bed (het bed van de eerste foto toevallig, wel in het wit). Ik vind het een fijn bed voor mijn dochter. Ze is ruim 3,5 best lang (zo'n 105cm) en het bed staat nog op de kleinste stand.
Op zoch makt het niet veel uit. Wij hebben voor beiden toen met nog geen 2 en 2,5 een groot bed gedaan. Peuterbed zie ik zelf de voordelen niet van en meegroeibed vind ik vaak niet zo mooi.
Onze dochter is met 2,5jr net zo lang maar wij hebben hem al een standje groter staan door alllllll die knuffels haha
In dit geval het meegroeibed, want ik vind het eenpersoonsbed niet mooi Daarbij, wij hebben ook dit meegroeibed voor de jongste, maar dan in het wit. Nu nog op de kleinste stand en, omdat het me niet lekker lijkt liggen op een matras in drie delen, gaat hij hierna in de grootste stand, met een goed matras. Maar wij hebben deze gedaan omdat haar broer door haar bedje gezakt was en we deze voor een zacht prijsje over konden nemen.
Mijn dochter heeft het meegroeibed van de foto, maar dan in het wit. Ondertussen is ze zeven en staat het al een tijd op de maximale grootte, ook omdat we er een ander matras in hebben gedaan.
Bedankt voor de reacties en stemmen! Wij neigen ook naar het eenpersoonsbed. Alleen twijfel ik omdat ik het bed zo groot vind en onze dochter dus nog zo klein....muts die ik ben(volgens mijn man) Onze dochter vindt het eenpersoonsbed helemaal geweldig. Het is haar bed en dat verteld ze aan iedereen die het horen wil(in de ikea). Ohwee als iemand anders het bed aanraakt in haar aanwezigheid....want het bed is van haar Wij vinden het bed dus wel erg leuk en ik denk dat het ook leuk in haar kamer zal staan. Haar kamer is nu zilver met wit en krijgt als toevoeging felle kleuren. Het bed zal dus een kleurrijk dekbed krijgen, veel kussentjes en knuffels. De foto die ik geplaatst heb is niet echt complimenteus....vind ik. Het is zo kaal en saai. Ik heb op google nog wat foto's van het bed gevonden. Foto's van kamers waar hij meer tot zijn recht komt, als die kale Ikea foto. Foto 1
Wij hebben bedje nr 1 in het wit, met haar ledikant "sluier" (kan niet op het goede woord komen ) erachter, als een echt prinsessenbed! Ze ligt al vanaf 20 maanden in dit bedje, ze is een klein reusje en legde zichzelf klem in haar ledikant. Als ik haar nu naar een ander bed zou moeten doen zou ik kiezen voor een eenpersoonsbed. Maar dan zo'n lief! bedstee oid... Ook omdat ik die leuk vind. Dus als jullie nr 2 leuker vinden, doen. (Hoe groot is je kindje nu eigenlijk?)
Ik zou voor een een persoons bed gaan, maar niet voor deze omdat deze maar een matrasmaat van 80cm heeft. Wij hebben hem laatst ook bekeken voor onze jongste (5,5 jr) maar ik wilde toch echt wel en 90cm voor haar en vond dat 80cm echt te smal. En het lijkt me niet de bedoeling dat je over een paar jaar weer een nieuw bed moet kopen . Uiteindelijk zijn wij voor een kajuitbed gegaan voor haar, met de gedachte dat ze daar toch wel minstens 10 jaar mee verder kan haha wat naar ons idee met de 80cm dus niet kan.