Zoiets zou ik ook doen, aangevuld met een glas prosecco om te proosten met zijn allen. En ervoor zorgen dat de dj direct een knaller opzet.
Wij hadden ook geen openingsdans... hebben verder ook niets gedaan om het feest te openen ofzo. Vriendinnen begonnen gewoon met dansen en de rest volgde vanzelf...
Wij hebben wel gedanst, salsa les genomen (hilarisch met mijn man). Geen spijt van gehad. Daarna een nummer waarop we met de ouders danste en wisselde met opa/oma en broers en zo verder.Was wel wat ongemakkelijk maar wat zijn de foto's mij nu bijna 8jaar later veel waard. En de dansvloer stond meteen vol om zo ook heel de avond te blijven. Maar willen jullie dit niet kun je toch idd gewoon iedereen bedanken en zeggen dat t feest los kan. Lekker nummer erin knallen zodat je weet dat de vrienden groep iig los komt en gaan met die banaan.
Wij zijn na het diner met familie bij de ingang gaan staan voor de ontvangst. Een uur later oid hebben we de taart aangesneden en daarmee was het feest geopend.