6 dagen na cryo

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by nadin, Sep 22, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nadin

nadin Bekend lid

Apr 27, 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Dag allemaal, ik zit bij mijn laatste poging en laatste cryo. 9 September Ovitrelle geprikt om 21.00 uur, eisprong 11 September, cryo terugplaatsing van een blastocyst 16 September. Vandaag zit ik op 11 dpo en 6 dagen na tp en 13 dagen na Ovitrelle. Vanochtend getest met digitale ovulatietest van clearblue had ik een blije gezicht, in middag weer maar had 1 liter water gedronken verscheen geen blije gezicht. Toch heb ik een zwangerschapstest van action gehaald en getest na 7 a 8 minuten verscheen een tuurstreepje, wat zou dit zijn?? Een indrooglijn of een restje van ovitrelle en wat vinden jullie ervan??

Attached Files:

2. nadin

nadin Bekend lid

Apr 27, 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Na 1,5 uur is hij zo

Attached Files:

3. DBoer

DBoer Bekend lid

Jan 4, 2022
    828
    814
    93
    Female
    Ik zie zeker een lijntje op de test, maar met volle zekerheid is het natuurlijk niet te zeggen of het nog de ovitrelle is, zelf heb ik daar ook geen ervaring mee. Ik zou morgen of het liefst overmorgen opnieuw deze zelfde test doen met 1e ochtendurine, en kijken of er oploop te zien is. Bij testen voor NOD maakt concentratie van de urine namelijk veel verschil vaak. Als er dan oploop te zien is, dan zal het niet meer de ovitrelle zijn lijkt mij :)

Wat hoop ik voor je dat het raak is zeg, wat zal dit spannend voor je zijn zeg!

nadin likes this.
  4. Krv

Krv Fanatiek lid

May 26, 2017
    4,596
    4,450
    113
    Female
    Wat super spannend, de allerlaatste cryo. Ik zie ook zeker een lijntje, het kan nog een restje ovitrelle zijn of eigen hcg. De enige manier om erachter te komen is inderdaad doortesten (met hetzelfde merk en op hetzelfde moment). Hopelijk is het streepje morgen opgelopen!!

nadin likes this.
  5. nadin

nadin Bekend lid

Apr 27, 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Ik ga morgen weer testen toch heel erg bang voor teleurstelling

6. nadin

nadin Bekend lid

Apr 27, 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Dank je wel, ik hoop ook dat het raak is.

7. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

Jul 17, 2017
    1,908
    1,757
    113
    Female
    Je zou zeggen dat de Ovitrelle wel al uit je lijf is na 13 dagen, maar zeker weten doe je het niet natuurlijk. Ik heb iedere keer op dag 6 ofzo na het spuiten getest en bij mij was het er dan al uit, maar volgens mij is dat wel echt mega snel.

Ik zie zeker een streepje, ik zou morgenochtend nog eens testen met betere urine!

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,931
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Oef dit lijntje kan beide kanten op.
    Evenveel kans op eigen hcg als op rest ovitrelle.

Ik duim dat je oploop gaat zien.

9. Tioman

Tioman Actief lid

Nov 27, 2016
    442
    700
    93
    Zo zagen mijn streepjes er ook uit rond 11 dpo. Ik vind het er hoopvol uitzien hoor. Hopelijk is je test vandaag verder opgelopen!:thumup:

10. xReGgyy

xReGgyy Actief lid

Apr 8, 2022
    365
    236
    43
    Female
    Ik ben benieuwd naar je nieuwe test ! Het kan vanaf nu beide kanten op gaan.

Share This Page