Ovulatiepijn tijdens LH-piek?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Caramel3, 9 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Goedemiddag, ik kom er even niet uit. Lees op internet zoveel wisselende verhalen…
    Gisterochtend had ik een paar uur scherpe pijn linksonder in mijn buik. Ik had nog niet op een ovulatie/ovulatiepijn geregend, pas zondag of maandag. Toch heb ik voor de zekerheid een ovulatietest gedaan die zo knalpositief was als ik nog nooit gezien heb. Eind vd middag heb ik er nog een gedaan, weer een knaltest maar minder dan de eerste. Wanneer is nu mijn ovulatie (geweest)? Afgaande op de test, vandaag of morgen. Afgaande op de ovulatiepijn toch echt gisteren al. Kan iemand mij helpen?

2. Ikwilzwangerworden

Ikwilzwangerworden Bekend lid

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    De pijn die je voelt is niet letterlijk je ovulatie, maar de laatste groei van je eitje!
    Je ovulatietest klopt dus gewoon:)

3. Caramel3

Caramel3 Actief lid

29 dec 2023
    405
    213
    43
    Vrouw
    Dank je wel voor je reactie! Dat dacht ik ook, alleen lees ik veel dat zodra de pijn over is het ei ook gesprongen is.
    Punt is dat we door ziekte weinig geklust hebben, alleen gisteravond. Ook omdat ik ervan uitging dat we nog tijd hadden.;) hoop zo dat het goedkomt!

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.993
    15.614
    113
    Nabij Utrecht
    Gisteren lh piek = uiterlijk morgen je eisprong.
    Gisteren sex? Prima timing dus
    Succes in de wachtweken

Deel Deze Pagina