Ik wil volgende maand ovulatietesten van 2besure bestellen. Ik weet alleen niet welke, de gewone of de extra gevoelige. Welke zijn beter en wat is überhaupt de meerwaarde van een extra gevoelige?
We blijven elkaar maar treffen Ik test met sensitest. Heel fijn. Normale gevoeligheid. De extra gevoelige zijn voor vrouwen met heel weinig LH en dus nagenoeg witte testen met gewone. Ik vind het er soms verwarrend uitzien, de extra gevoelige, die dan de hele tijd een tweede streepje geven. Bij sensitest (normale gevoeligheid) alleen een tweede streepje bij (aankomende) piek. Neem aan dat dit ook geldt voor 2bsure. Evt (weet niet hoe duur ze zijn) kun je met beide testen en kijken wat beste werkt voor je? Als je van jezelf al veel LH hebt kun je verschil tussen normale basistest en piek zo moeilijk zien. Hieronder mijn testen. Deze ronde wel te laat begonnen en meteen een piek, maar die erboven zijn van vorige maand
Ik zou de eerste ronde de gewone proberen, mocht je twijfelen kun je de ronde erna nog de extra gevoelige proberen mocht het nodig zijn. Als je plas wat te geconcentreerd is, dan krijg je al snel een donker streepje.
Ik gebruikte cb smiley testen. Heel fijn en zo’n smiley is super duidelijk, ik haat tuurstreepjes! En ik gebruikte maar 3-4 testen per cyclus (omdat ik best wel regelmatig ben dus wel ongeveer wist wanneer het zover is) dus kosten vielen erg mee. En dan één keer rond half 11 ‘s ochtends testen, of ca. 4 uur nadat je wakker bent als je bijv. nachtdiensten doet.