Hoi meiden, Ik zit nu op 10 dpo. Ik wil eigen morgenochtend een testje doen met de Kruidvat 2v5. Zal er dan al iets te zien zijn? Misschien meiden die ook met 11 dpo al positief getest hebben met de Kruidvat 2v5? Wil me behoeden voor een teleurstelling Liefs, LizzyLynn
Ik testte als ik me nog goed kan herinneren 3 dagen voor Nod positief (bleek achteraf, ik dacht dat het al mijn nod was)
Ik wel gister op 11 dpo maar dat wist je al vanmorgen al weer wat donkerder! Als je een voorraadje hebt zou ik het gewoon proberen! Als je er maar 1 of 2 hebt zou ik nog even wachten denk ik.
Ik heb zeker wel een voorraadje liggen. Twijfel echt enorm. Heb echt testdrangggg! Maar ben zo bang dat hij negatief is Heb alleen al een paar dagen "kwaaltjes". Krampen, hartkloppingen, haaruitval, eisprong pijn pff
En als je van te voren goed bedenkt dat negatief nog niet alles zegt? Is de teleurstelling dan ook zo groot?
ik lees mee, zit op 10 dpo en toch al alvast getest. Negatief. Maar het kan dus nog...? Lizzy, sterkte meid! Ik wilde volhouden tot woensdag tot dat ik ging kijken hoeveel testjes ik had liggen. Zes. Dus toch maar getest. Dan misschien over paar dagen weer.... Succes!
Ohh meid wat balen!! Ik hoop voor je dat je over een paar dagen wel positief test Echt niet te doen dit... echt die onzekerheid is echt vreselijk
O yes yes yes!!! Gefeliciteerd! Ik wist het je hebt dezelfde symptomen als ik! Zie je wel vorige maand was gewoon onze maand nog niet! Wauw! Gek gevoel hè? Geniet van je dag