Hallo dames, Ik heb het internet afgespeurd maar weet nu nog steeds niet echt wat ik er mee moet! ik ben een fanatieke sporter dus me lichaam is daar wel aan gewend alleen kan het kwaad na een iui?? ik ben al 4x zwanger geweest maar alle 4 beland in een vmk... ik word er heel ongelukkig van als ik namelijk niet kan sporten... Liefs Paula
Volgens mij kun je gewoon gaan sporten. Ik heb ent nog een folder van uz gent doorgelezen over iui, ivf en icsi en daar stond nadrukkelijk in dat je alles kunt inclusief sporten. In een natuurlijk verloop houd je er ook geen rekening mee. Zo stond het er. En als jij je daardoor ontspant, denk ik dat het eerder goed is dan slecht.
Bedankt voor de reacties!!! Lig nu lekker lui op de bank, vandaag maar rustig gedaan! Heb ook behoorlijk last van mijn eisprong...hopen dat het deze maand weer mag lukken en het een x blijft zitten! Liefs
De kans op bevruchting is naar het schijnt groter als je direct na de inseminatie even blijft liggen, dus de dag zelf zou ik het wat rustiger aan doen als je zegt fanatiek te sporten. De dag erna gewoon wat je anders ook doet.