Hallo, Ik zou graag ervaringen willen horen over het Radboud en het AZM. Wij zullen waarschijnlijk eind maart 2009 doorverwezen worden naar een van beide ziekenhuizen ivm ivf, iui en icsi! Begin maart zullen we het tweede zaadonderzoek hebben en eind maart krijgen we hier de uitslag van. Met welk ziekenhuis van beide hebben jullie de beste ervaring? Liefs Ingrid
Als ik een andere suggestie mag geven; Waarom kijk je niet eens naar de zelfstandig behandelkliniek Geertgen in Elsendorp. Wij zijn van het Radboud overgestapt naar hen en ik ben er erg tevreden over. Zou niet meer terug willen. Je moet er wel rekening mee houden dat als het IVF of ICSI gaat worden je naar Eindhoven moet voor de terugplaatsing. Kijk maar eens op hun site en op de routeplanner hoe dat is vanuit je woonplaats.
Wij zijn behandeld in het Radboud en zijn daar enorm over te spreken. Naast het feit dat de medewerkers enorm aardig en kundig zijn, hebben ze ook een digitale polikliniek waar je 24 uur per dag je eigen resultaten kunt bekijken en waar je vragen kan stellen aan het IVF-team en lotgenoten. Dat vind ik wel heel erg prettig. Succes met je keuze en je behandelingen! Josien
Hier ook niets dan positiefs over het Radboud. Wij voelden ons er erg op ons gemak en iedereen die er werkt was steeds zo aardig en geruststellend. Ook de digipoli is echt een aanvulling op je ziekenhuisbezoeken.
hier nog iemand die positief resultaat behaald heeft bij het radboud. ook ik vond dat ze erg vriendelijk en meelevend waren naar ons toe. Ik heb hier 2 jaar gelopen voordat ik zwanger werd. IK moest vaak huilen wanneer door verpleegkundigen bloed werd afgenomen, omdat het allemaal niet opschoot, zij speelden dit door aan artsen. Ik had t toen erg zwaar, ze hebben toen voor mij evaluatiegesprekken per maand gepland om me een beetje op de been te helpen. Ze doen echt veel voor je. nu Finn geboren is, had ik de afdeling een kaart gestuurd, en niet verwacht, maar van de professor met wie ik evaluatie gesprekken had, kreeg ik persoonlijk een kaart terug! ik wil graag nog een kindje, en waarschijnlijk weer mbv zhuis, en weer wordt het radboud dan voor mij..
Hallo, Bedankt, Ik hoor idd meer mensen die erg tevreden zijn over het Radboud. Echter de invriezing van bevruchte eitjes moet in Maastricht beter zijn. Denk ook dat als we doorverwezen worden dat het het radboud wordt, positieve verhalen en makkelijker voor ons qua reisafstand, want we zullen dan geregeld naar zkh moeten. Liefs Ingrid
ik ben enkel voor de puncties en de terugplaatsingen in het radboud geweest en daar dus nauwelijks bekend maar beide keren zeer fijn geholpen en ik had niet het idee dat het niet mijn eigen zkh was. erg persoonlijk dus! alleen de wat kleine wachtkamer vind ik minder maarja je kan niet alles hebben hihi