HEFTIGE BUIKPIJN, kan dat van innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bezigbijtje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    meiden:$ wat me net is overkomen!

wij worden wakker (8.20 want vriendlief is ziek thuis) en ik voel me buik nog steeds zo trekken, heel irie, net of er iets straks omheen zit maar er zit niks! Ik moet plassen niet extreem nodig maar ik moet wel, dus ik ga naar de wc, ik plas en meteen na het plassen komt er echt in mijn baarmoeder GIGANTISCHE PIJN opzetten... echt dat ik er krom van liep, het straalde uit naar mijn vagina en soms ook steek naar de achterkant(kont dus:() en kreeg ook soort ongi rugpijn ervan, die bleef maar 10minuutjes gelukkig. Ik slenter terug naar bed en ga liggen, uiteindelijk naar beneden gegaan en pittenzak erop. Vriendlief zag dat ik zoveel pijn had en belde de dokter op;) Heb even met assis. en dokter gesproken en hun zeggen: Kan zeker van een innesteling komen, dat je er gevoelig voor bent, goede doorbloeding, over uurtje nog niet minder/weg dan moet ik terug bellen en langs komen. Nu 30min na dat het kwam is het nog minimaal aanwezig maar stuk verminderd. Zou ZOVEEL pijn (voelde beetje als trekken/samentrekken iets en HEEL zwaar gevoel!) echt een innesteling kunnen zijn?

(ik heb via de homeopaat chinese kruiden capsules voor een goede doorbloeding voor goede innesteling...)

2. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ja lieverd, kan een innestelling zijn ;) ik had heel veel pijn bij mijn zwangerschap in augustus bij innestelling... maar nu voelde het heel anders: ik had enkele dagen last maar minder pijn, wel constant ;)

Oh... leuk, ik denk dat je je binnenkort bij de September mama's 2011!!! mag melden :D:D:D
    zijn we toch nog samen zwanger ;);)

3. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Hmm BB

ik weet zelf niet hoe zoiets voelt.. maar ja als een huisarts het zegt.. zou je over een paar dagen even een test kunnen doen.

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    tnx voor jullie reacties meiden:D

ben benieuwd! Maandag/dinsdag is me NOD;)

Meer reacties??????;):)

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hier nog even mijn reactie dan;)

Stel dat het wel zo is en de innesteling was vandaag, dan waren al die symptomen van de afgelopen dagen sowieso niet van de zwangerschap;). Die komen vrijwel altijd erna. Maar wel spannend hoor hoe het afloopt:D

6. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ben ik het niet helemaal mee eens :D:D:D innestelling is een proces van enkele dagen, dus je kunt best dagen vooraf last hebben van enkele kwaaltjes en op de dag van het diepere innestellen een heftigere pijn ervaren :):):)
    Als ik jou was ;) deed ik een testje over 2 dagen ;)

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    #7 Lemi, 12 jan 2011
    Laatst bewerkt: 12 jan 2011
    laat maar, klopt niet meer.......bericht gewist:D

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hihi lottie je doet net of ik zoveel kwaaltjes al had..;)

alleen me buik maar hoor;) en dat begon 4 dpo en werd elke dag sterker tot nu het ergste dan, nu voel ik amper meer iets alleen met lachen en buik intrekken/opstaan.

en dat afscheiding dan maar FF gaf al vanaf 1dpo aan dat 20% van de vrouwen dat hadden bij die dag... dus dat zegt niet veel:p

En me tepels dat is sinds 6dpo begonnen (dat was gister toch;))
    hahaha ik moet even eerlijk zeggen dat ik even niet eens weet of ik nu op 6,7,8 dpo zit8):)

Wat ik me net wel bedacht en zag op ff, gister amper nattigheid gehad, en vandaag na die buikpijn loopt het echt ineens weer...

Ik durf niet te hard te hopen hoor meiden, ik ken me lichaam... maar vraag me steeds weer af, of die zo iets ook kan faken!;) we zullen zien a.s. maandag;) ennuh begin nou niet over eerder testen:p:p hahaha

Wel heel toevallig trouwens dat ik gister avond zoiets had van: hee ik ga ff testen bestellen, voor het geval dat hahahha...

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik zit vandaag 8dpo;)

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Bb
    Je noemde ook best wat dingen hoor in ons topic;). Had je zelf misschien niet eens door hihi. Heeeeeel erg moe was je en prikjes in je buik en een trekkend gevoel en iets over je (.)(.) ook toch eergisteren ofzo? Ach hihi, ik weet zelf hoe spannend het allemaal is...maar jij probeerde ons steeds duidelijk te maken dat het vast iets anders was, dus nu help ik jou:D:D. Wil niet dat jij WEER telleurgesteld wordt:).

Maar meis...die afscheiding he...ga jij eens gauw kijken dan of je er kleine draadjes van kan trekken!! En is het wateriger/slijmeriger? Ik krijg ook wel hoop voor je hoor echt waar!! Hoop het~!!!!!

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik heb even terug gekeken:
    5dpo gaf ik be buik pijn aan indd... 6dpo ook en dat mijn tepels wat gevoelig werden (en juist dat mijn (.)(.) normaal all zeer deden en nu niet;), 7dpo (gister) dan dat trekkerige gevoel en vandaag dan dit op 8dpo.

Dat moe(was zondag) dat linkte ik niet aan zwanger zijn hoor lieverd, was gewoon een uurtje dat ik ff hele zware ogen had.... verder niet meer gehad;)

En ik hou indd al de hele tijd in me achterhoofd dat het door dat middel kan komen...;)

dat afscheiding was gister minimaal en wit korrelig, vandaag weer veel en wit/waterig en volgens mij kan daar geen sliert van getrokken worden;)

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    bb
    Ja haha...maar het klonk net zoals wij het altijd neerzette...vandaar...maar meid...ik bedoel het echt niet vervelend...wilde nu jou alleen beschermen. Als ik eerlijk ben vind ik het ook hoopvol klinken zei ik al...En je temp, die is ook mooi aan een volgende stijging begonnen!

Moet je, als je wilt, even van binnen voelen en dan kijken of je draadje kan trekken hihi. Hoor namelijk steeds vaker dat dit positief is. Niet altijd natuurlijk. Ehm...heb je wle nog ovu's liggen? Nee toch?

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Je weet toch dat ik er niet zomaar meer intrap, dat rare lijf van mij heeft mij/ons al te vaak gefopt... zet het er alleen indd altijd wel neer omdat ik dan terug kan lezen wat en wanneer was voor het geval het wel eens raak mag zijn:p

ik zal t straks eens kijken oke;) je hoort het van me!
    ja vandaag was die zelfde als gister, zou leuk zijn als die morgen stijgt ofzo:p toch????

ik heb NIKS in huis meer hihi, goed he;)

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Niet telleurgesteld zijn als ie morgen niet stijgt. Die van mij blijft nu ook hangen! Belangrijk is dat ie zo blijft:D. Hij gaat nu van 37.1 naar 37 en weer terug. Heb vandaag en gisteren niet kunnen tempen alleen. Als die van jou maar niet bij de 36.6 in de buurt komt, daar wordt het gevaarlijk:p;).

Oh hihi, anders kon je net als ik toen stiekem een ovu doen;).

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Maar na een inn. stijgt hij toch altijd nog? zeggen ze?;)

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    nee hoor, niet altijd;). Staat ook op ff. Dus geen zorgen als ie morgen niet stijgt. Kan natuurlijk ook dat de stijging van gisteren en vandaag al met de innesteling te maken heeft. Zeker na wat Adora zei...de innesteling duurt niet maar 1 dag:D. Misschien zit prulleke nu diep ingegraven;)

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

hahaa ALS ik al zwanger ben dan komt die er nooit meer uit!
    als die pijn het ingraven betekende is die zo diep gegaan dat hij muurvast zit:p

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik had ook pijn bij de innesteling. Ik ben via ICSI zwanger geworden en een week na de terugplaatsing kreeg ik 's nachts ontzettende pijn in mijn buik. Ik had het gevoel of iemand vreselijk aan mijn linkereierstok zat te trekken ofzo. Dit heeft tot de volgende morgen aangehouden. Aangezien ik ook overstimulatie had na de ICSI-behandeling, hebben wij het ziekenhuis gebeld en ik moest direct komen voor controle. Maar ze konden niks vreemds ontdekken in mijn bloed of op de echo.
    5 dagen later had ik een duidelijke positieve test in handen van Kruidvat 2 voor 5 euro (zie album) en 7 dagen later een duidelijke CB-test en DA-test (zie album).

Dus het kan heel goed hoor dat een innesteling erg veel pijn doet.

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    behappy: tnx voor je reactie... best spannend de komende dagen!

ik heb lijstje bijgehouden (doe ik laatste 2 rondes al) met wat ik voel... gezien we door naar de gyn gingen/gaan:

5dpo: buik voelt pijnlijk aan met lopen lijkt het wel een drilpudding.
    afscheiding: zeer veel en waterig

6dpo: tijdens en Na dat we seks gehad hebben (rond de middag) erg veel pijn in baarmoeder/onderbuik, voelt niet prettig aan met lopen lijkt het wel een drilpudding!
    afscheiding: zeer veel en waterig / gevoelige tepels met aanraken

7dpo: hele dag door met zitten steekjes, na het werk thuis de broek open gedaan, kon het niet houden, en alsnog de hele avond/nacht gevoel van een strakke band eromheen.
    afscheiding: zeer minimaal / gevoelige tepels met aanraken en erop liggen

8dpo: word wakker en moet plassen, na plassen ineens MEGA buikpijn/krampen. Houden half uurtje aan daarna nemen ze af en is het alleen met opstaan/lachen/buik intrekken gevoelig.
    afscheiding is: wit/dikker en ietsjes rekbaar / gevoelige tepels met aanraken en erop liggen

20. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb ook erge krampen gehad ..op 7dpo was dat...ontzettende ongi pijn, ik kon even niet rechtop lopen en zat krom van de pijn op de grond..die dag had ik mn eerste hele lichte posi test al :D (niet echt zichtbaar voor foto helaas)
    Vond het bij mij ook vooral raar omdta ik normaal tijdens ongi vrijwel geen ongi krampen heb..
    en ja, ik bleek dus zwanger. Hoop het voor jou ook hoor!
    duimduim!!!!!

Deel Deze Pagina