zwanger worden na hersteloperatie man

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anbrow1, 13 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anbrow1

anbrow1 Lid

12 dec 2010
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Over 2 weken krijgt mijn man een hersteloperatie na 4 jaar gesteriliseerd te zijn geweest. Superspannend...

Ik ben erg benieuwd naar ervaringsverhalen. Is de operatie gelukt, hoe is het met napijn gegaan en is het gelukt om daadwerkelijk (weer) zwanger te worden?

2. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn man heeft na vijf jaar een hersteloperatie ondergaan. Hij vond het qua pijn wel wat tegenvallen, maar hij wilde ook te snel weer te veel (hadden het niemand verteld omdat wij niet wisten wat de slagingskans zou zijn) dus hij probeerde zich groot te houden. Na twee maanden konden wij zijn sperma laten testen, dat bleek goed te zijn (tenminste er waren levende zaadcellen). Na vier maanden was ik zwanger. Nog net voor mijn veertigste verjaardag. Mijn man is ondertussen 46. Dus al met al hebben wij veel geluk gehad.
    Waar gaan jullie het laten doen? Wij zijn naar Doetinchem (Slingeland) geweest, daar zijn ze zeer ervaren.

3. anbrow1

anbrow1 Lid

12 dec 2010
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    dank je voor je reactie! Wat fijn dat het bij jullie gelukt is. Wij moeten het zelf betalen dus zullen de ingreep in Belgiƫ laten doen.

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Vriend van ons heeft na de hersteloperatie nog twee gezonde kids gekregen.

Deel Deze Pagina