Over 2 weken krijgt mijn man een hersteloperatie na 4 jaar gesteriliseerd te zijn geweest. Superspannend... Ik ben erg benieuwd naar ervaringsverhalen. Is de operatie gelukt, hoe is het met napijn gegaan en is het gelukt om daadwerkelijk (weer) zwanger te worden?
Mijn man heeft na vijf jaar een hersteloperatie ondergaan. Hij vond het qua pijn wel wat tegenvallen, maar hij wilde ook te snel weer te veel (hadden het niemand verteld omdat wij niet wisten wat de slagingskans zou zijn) dus hij probeerde zich groot te houden. Na twee maanden konden wij zijn sperma laten testen, dat bleek goed te zijn (tenminste er waren levende zaadcellen). Na vier maanden was ik zwanger. Nog net voor mijn veertigste verjaardag. Mijn man is ondertussen 46. Dus al met al hebben wij veel geluk gehad. Waar gaan jullie het laten doen? Wij zijn naar Doetinchem (Slingeland) geweest, daar zijn ze zeer ervaren.
dank je voor je reactie! Wat fijn dat het bij jullie gelukt is. Wij moeten het zelf betalen dus zullen de ingreep in Belgiƫ laten doen.