Geen pap/fles voeding meer willen...

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door jantina, 29 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Ppff tis echt een beetje een drama, Wij geven al een tijdje 2x pap inp de fles want die wiegert ze van de lepel hapte ze goed en het liep allemaal lekker. Nu wil mevrouw al Vanaf maandag niet eten...haar fruit, brood en warme hap zijn in no time op maar die pap Lukt voor geen meter..
    Smorgens krijg ik naar flink volhouden en aandringen die 200cc erin savonds wil ze echt niet.. ze huilt krijst gilt alles bij elkaar, daarbij houd ze haar kaakjes stijf op elkaar en schud met haar hoofd.
    Ik heb geprobeerd op een ander tijd stip voeding tegeven maar dit vertikt ze ook...Haar vocht komt ze wel aan maar aan haar voeding stoffen van de melk/pap niet..

Herkenbaar?
    Ik kan haar toch niet zonder die pap naar bed doen want ik weet zeker dat ze hem doortrekt tot de volgende dag...
    En 1 voeding is nu toch wel erg weinig niet waar?
    Of zijn er meer mama's die nu nog maar 1 voeding geven?

Groetjes Jantina

2. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Niemand?

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wat eet/drinkt ze allemaal op een dag?

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Kian wilde ook geen pap (Bambix) meer. Hij krijgt nu gewoon opvolgmelk en een boterham 's morgens en voor het naar bed gaan alleen opvolgmelk.

5. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Ze begint om 8 uur met een schaaltje pap 200cc( die ze niet echt meer wil,onder veel gepruttel gaat het wel op)

half 12 krijgt ze brood 2 sneetjes.
    met thee (melk geprobeerd maar wil ze niet)

half 3/3 uur fruit geprakt en wat diksap

half 5 warme hap met soms een toetje

als ze naar haar warme hap slaapt word ze rond kwart voor 7 wakker(maar dit slaapje wil ze niet altijd meer.

19.00/half 8 pap 200cc die ze weigerd.De eerste 5/6 hapjes gaan goed dan begint het protest....

daarna nog even op schoot en naar bed tot volgende ochtend

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik zou haar gewoon opvolgmelk geven 's avonds, of wil ze dat ook niet?

Aan haar schema te zien krijgt ze wel genoeg voedingsstoffen binnen en is die pap niet noodzakelijk....

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :( Kom ik je nu weer tegen Jantina.. en t ging zo goed met onze beebs.. Justin de laatste dagen ook drama.. weet niet wat t is, dacht dat t sprongetje al voorbij was.? :(

8. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Hebben we ookal geprobeerd ze zuigt 2x aan haar speen en schud met haar hoofd heen en weer en het is gedaan.

Patroeschka het ging kei goed! Britt zou wel is midden in de sprong kunnen zitten ze is 34 weken nu.
    Maar tis drama;)Broodje, fruit en warme hap gaan goed.
    Hoeveel voeding krijg justin nog? en wat krijgt hij nu binnen ook zo weinig?
    Gisteren heeft ze maar ongeveer 272cc aan melk gehad Ze gaat helemaal over de rooie huilen de tranen rollen over haar wangen als ze haar pap krijgt ook de fles weer geprobeerd maar ook zo goed als niks.
    Maar wel de hele nacht door slapen waar ik al vanuit ging dat dit gebeurde..Maar ze heeft toch echt die melk nog nodig ppffffff
    Ik raak er zo ongeduldig van, dat ik soms onterecht op haar mopper maar ja alles heeft zijn rede(maar wat?)

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Hier hetzelfde verhaal hoor. De ochtendfles gaat er prima in, maar 's avonds? Ho maar. Ik snap het ook wel, ze hebben vlak daarvoor nog de warme maaltijd gehad dus veel trek kunnen ze ook niet meer hebben.

Ik denk dat ik toch maar weer 's middags rond een uurtje of 3 een fles ga geven, dan is die van 's avonds niet meer noodzakelijk.

10. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Tja kweet ook niet hoor,
    Nu heeft ze net 5 happen op en het is weer klaar
    kaak op slot en mondje gaat niet meer open
    moet het met geweld gaan geven tja daar kom je er niet mee he;)
    Word er beetje onzeker van en verdrietig

11. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Zou ik ook vitamine d moeten geven?
    Want ze komt nu lang niet aan de aanbevolen hoeveelheid?

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bij mij is de oorzaak gevonden.. domme mama.. :oops: speen omgewisselt. De pap naar gewoon en gewone speen in de papfles gedaan.. vandaar t weigeren. Nu gaat t weer vrij aardig (ach wat is vrij aardig?) Wij zijn blij dat Justin zo'n 250 a 400 cc binnenkrijgt. Melk gaat nog vrij aardig en bambix ook. Alleen de rest wil ie echt niet, zoals water, thee of diksap.. :(

13. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Britt heeft vandaag nog geen 100 gehaald ..

Deel Deze Pagina