veel spuchen

Discussion in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' started by bloem26, May 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bloem26

bloem26 Actief lid

Mar 6, 2011
    211
    0
    0
    hoi

mijn dochter is nu 5+2 wk ik ben vorige week woensdag overgestapt op flesvoeding omdat de bv niet meer wilde i.v.m. pijn nu krijgt ze 4 flessen kv en 1 fles bv zo lang ik dat nog heb. maar dus spucht ze erg veel na een kv fles. is dat nog dat ze moet wennen of kan ik daar wat aan doen zodat ze minder spucht ze doet gemiddeld 20 -30 min over de fles met pauzes om te boeren. ik hoop dat je een advies voor me hebt ik gebruik friso h.a.1 i.v.m hooikoorts van mijzelf

groetjes bloem26

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

Sep 1, 2009
    5,654
    0
    0
    Hoi,
    Wanneer er wat in de voeding verandert kan dit vaak even wennen zijn (krampjes, ontlasting). Voor spugen is het belangrijk dat het drinken niet te snel gaat. 20-30 minuten is een mooi drinktempo, dat gaat zeker niet te snel. Wat is het gewicht van je kindje? En hoeveel voeding geef je per keer?
    Je kunt Friso HA bijvoorbeeld indikken met johannesbroodpitmeel. Dit is een verdikkingsmiddel. Doordat het dikker is komt het minder snel terug omhoog. Je kunt het ook even overleggen met het consultatiebureau.
    Groetjes Angelique

3. bloem26

bloem26 Actief lid

Mar 6, 2011
    211
    0
    0
    hoi angelique

qau gewicht schommeld ze rond de 4 kilo ik geef haar 150 ml maar dat maakt ze niet altijd op. dat johannesbroodpitmeel is dat ook van friso? ik ga het indd maar even overleggen met het bureau.
    bedankt alvast

groetjes bloem

4. Friso

Friso Voedingsdeskundige

Sep 1, 2009
    5,654
    0
    0
    Hallo Bloem,

Johannesbroodpitmeel is verkrijgbaar bij de drogist onder de naam Nutriton.

Groetjes, Petra

Share This Page