Hey meiden, Ff een vraagje namens m'n beste vriendinnetje, Ze heeft de laatste tijd nogal onregelmatig de pil geslikt, en het is nu 3 weken geleden sinds ze de laatste heeft genomen. Ze heeft geen onttrekkingsbloeding gehad, dus da's al vreemd.. Ze heeft wel kwaaltjes, pijnlijke borsten, het idee dat ze groter zijn, af en toe het idee dat d'r onderbuik 'hard' aanvoelt, ze heeft een test gedaan toen ze geen bloeding kreeg, maar die was iig nega. Laatste ongi is een maand geleden, dus ze raakt een beetje in paniek hier (niet dat een kind niet gewenst is, in tegendeel!). Maar wat denken jullie er van? Ik denk persoonlijk dat ze de kwaaltjes e.d. heeft omdat ze zo onregelmatig de pil heeft geslikt, en d'r lichaam nu dus ff niet meer weet hoe en wat. Maar zou 't fijn vinden als jullie ook ff je mening geven.. Ondertussen ga ik d'r ff overtuigen dat ze zich hier ook gezellig aanmeldt Liefs!
Hee, waarschijnlijk is ze gewoon aan het ontpillen.. maar ik wil natuurlijk de hoop niet wegnemen.. Ze kan over een paar dagen nog een test doen.. om te kijken of die wel positief is.. Liefs
Ik ben de pil wel vaker vergeten, maar wel altijd na een paar dagen een bloeding gehad. Word er nogal onzeker van, maar ga over een paar dagen of een weekje wel ff een test doen als ik dan nog geen ongi heb gehad