hallo, ik ga over twee weken beginnen met puregon spuiten na een flinke tijd aan hebben lopen rommelen met clomid en 1 miskraam verder. Alleen waar ik hier ook informatie over zoek, lees ik alleen maar meiden die puregon spuiten ook PCO(S) hebben, alleen heb ik dat niet! Nu ben ik erg benieuwd naar meiden die ook puregon spuiten en geen PCO(S) hebben.
Ik weet niet waarom je dan wel Puregon spuit, ik spuit in elk geval ook Puregon en heb geen PCOS, maar ik ben bezig met IUI's en spuit Puregon om liefst 2 follikels te laten rijpen.
ik heb van mijzelf maar ong. 2 eisprongen per jaar.. toen hebben we bloed geprikt en daar kwam uit dat ik geen pco heb.. maar mijn lichaam doet het niet zelf, dus heb ik clomid gekregen en de eerste keer deed hij het prima, Zwanger!, maar dat ging helaas mis, vanaf dat moment hield clomid op met normaal doen en hebben we hem van 50 mg naar 100 mg en nu op 150 mg, alleen is mijn lichaam nu resistent geworden voor clomid en om toch een regelmatig een eisprong te hebben gaan we nu over op puregon.. maar jij hebt ook geen PCO? waarom doen jullie iui?
pco hangt van meer factoren af dan alleen maar de hoeveelheid eisprongen.. ik heb niet extreem veel eitjes, geen overgewicht, geen overbeharing en mijn bloed is getest op PCO en dat was ook allemaal goed. Ook niet regelmatig een eisprong hebben komt ook wel voor bij mensen die geen PCO hebben.
ohja en mijn gyn. heeft gekeken naar mijn eierstokken en volgens hem ziet dat er allemaal goed uit, niks dat erop wijst dat ik PCO heb.
Je kunt ook om andere redenen dan PCO geen eisprong hebben en dat is kennelijk bij Sylvia aan de hand. Bij mij/ons is geen reden gevonden voor het niet zwanger worden, dus wij ondergaan IUI's in de hoop dat we alles optimaal maken en dan meer kans op zwagerschap hbben, na ruim 2 jaar zelf proberen. Ik ben wel al 1x zwanger geweest door IUI, maar dat ging helaas mis.
dat lijkt me ook erg frustrerend dat je weet dat alles goed is en het gewoon niet lukt.. ook het zaad van je vriend was goed? slaat de puregon wel bij jou goed aan? en heb je hiervoor ook clomid gebruikt?