hallo dames, ik heb even terug zitten denken ..mijn laatste 3 cyclussen waren : 24 jan, 18 feb, 26 mrt..en tot nu toe nog niks . Vrees dat door een operatie in begin feb me cyclus beetje van slag is . dacht dat ik 9 april me ei had gevoeld hele dag buikpijn toen nl .. Alleen dan zou ik dus nu over tijd zijn en de test is omo wit . Maar daar ik zie dat de laatste cyclus 37 dagen is ..en ik daar nu is vanuit zou gaan ..(nog nooit een langer gehad nl) dan zou ik ong 3 dagen na de innesteling moeten zitten ong . Dat scheelt een heel end met 9 april .. wie heeft er ook zo'n rare cyclus en weet hoeveel dagen je na de evt innesteling zou kunnen testen ?want blijkbaar was me ei op 9 april dus niet ;S ..en geen idee wanneer dus wel ??
het klinkt heel lullig maar je zult denk ik moeten afwachten tot dat je ongi word als je test omo wit is...
dames bedankt voor de reacties..moet idd wachten tot ik ongie word ..maar dat is de vraag wanneer haha .. flowergirl .slik al jaren geen pil meer ..tenminste jaar of 3 denk ik nu. dus dat kan het niet zijn helaas. is er iemand die weet hoeveel dagen max na je ei je ongie moet worden ?
Gemiddeld 14 dagen! (heb ergens een keer gelezen varierend tussen de min 12 en max 18 maar of dit zo is weer ik niet zeker......)
Tussen 12 en 18 is echt een gemiddelde. Ik heb eens gehoord van iemand die haar eisprong tijdens de ongi had, hier zie ik mensen voorbij komen met een LF van 5 en zelf is mijn LF 10/11. Geen mens is gelijk. Ik zou nog 5 dagen wachten en als je nog niet ongi bent er weer eens een test tegenaan gooien.
ivy bedankt voor je reactie ..zie dat jou cyclus ook nog al in dagen verschilt . maar is het zo dat je altijd een eisprong moet hebben voor je ongesteld word ? of kan een lichaam ook zonder eisprong ongesteld worden ofzo? ..ik heb er soms de ballen verstand niet van hoor haha ..