Ik vroeg me af of mannen ALTIJD vruchtbaar zijn? Ik heb ooit eens gehoord dat ze maar om de 3 dagen vruchtbaar zijn?
Hoi, Volgens mij zijn mannen altijd wel vruchtbaar maar; wanneer er iedere dag een zaadlozing plaatsvindt vermindert de kwaliteit. Het is beter om b.v. om de dag te vrijen zodat de zaadcellen zich kunnen herstellen. Dit heb ik een keer gelezen maar het kan ook anders zijn : Groetjes Dib
Thanks,want als het maar om de 3 dagen zou zijn zou het echt wel heeeeel moeilijk worden om het in te schatten.
Klopt hoor Dib, 1x in de 2 of 3 dagen klussen is beter voor vruchtbare zwemmertjes. Maar in principe is een man wel elke dag vruchtbaar, niet zoals wij vrouwen maar een paar dagen per maand.
hihihi krijgen we wel overbevolking ben ik bang... maar het wel oneerlijk dat een man tot z'n dood kids kan maken en wij 'maar' 25 jaar of zo...
ja er klopt helemaal niks van. Hun kunnen (om ff zwart/ wit te zijn) elke dag een kindje maken, en dat hun hele leven lang. Worden niet ongi, komen niet in de overgang, kunnen staand plassen, worden alleen maar sexier als ze grijs worden, mogen een klein buikje hebben (teddy beer). Mannen grrrrr
heheheheh...maar dat doen ze ook alleen maar omdat we ze dan lief vinden! (Anders bleven ze wel voor altijd slanke dennen!)
hahahahaha geweldig. Ik ben er ook helemaal klaar mee! Op de baricades dus ! Wie maakt de spandoeken PS en waarom begrijpen ze niets van hoe onze cyclus in elkaar zit! Die van mij snapt er niets van. Die denkt bij wijze van spreke nog dat je een tweeling kunt krijgen van sex tijdens de zwangerschap...
Oooh geweldig zeg hahahahaha Die van mij begrijpt er ook niets van...Moet elke maand de hele cyclus uitleggen en wanneer ik nou mijn eisprong krijg en hoeveel daarna ik ongeveer ongi moet worden...Pfff lastig. Voor de rest is het een schat hoor 8)