Is dit het begin??

Discussie in 'De bevalling' gestart door Inge1988, 31 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge1988

Inge1988 Lid

17 okt 2012
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heb 4 dagen geleden wat slijm verloren en voorweeen gehad! Nu drukkend gevoel van onder, continu gevoel te moeten plassen, harde buiken en sinds vandaag bruine afscheiding!
    Help, kan ik nu binnen een aantal dagen m'n bevalling verwachten? Moeten we ons andere kindje alvast weg brengen?
    Pff zoo zenuwslopend!

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Tja, moeilijk te zeggen vanaf hier, maar het zou kunnen. Zou je kindje nog niet weg brengen (tenzij je dat zelf prettig vindt, voor het geval dat!) want kan ook nog dagen duren.

Misschien even lekker gaan douchen, kijken wat je lichaam doet?

Hoe ver ben je?

3. Inge1988

Inge1988 Lid

17 okt 2012
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben morgen 40 weken!! Voel me gewoon ook niet lekker, weinig eetlust. Zeurend gevoel in me rug en kan bijna niet voorover bukken omdat ik dan tegendruk krijg bij m'n blaas...

4. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Het zou heel goed het begin zijn, maar om geen onrust bij de kids te veroorzaken zou ik ze zeker nog niet wegbrengen. Als het duidelijk is dat het begonnen is kan je toch iemand bellen om ze op te laten halen...

5. Inge1988

Inge1988 Lid

17 okt 2012
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja klopt dan is oma zo hier in huis. Het zou alleen zo makkelijk zijn als ik eindelijk eens zou weten wanneer het nu echt begint..

6. Loesje78

Loesje78 Actief lid

28 okt 2014
    396
    0
    0

Ik heb hetzelfde... elke half uur wakker worden vab krampen..
    kan weinig eten...misselijk..beetje lusteloos.
    drukkend gevoel van onder...en ook steken alsof iemand met een mes me steekt.

Gister gemeenschap gehad en dat ging gewoon niet meer. Dat had ik ervoor niet!

Al 48 uur lang non stop het gevoel te moeten plassen. En veel afacheiding..

maar ik ben nog te iets te vroeg... toch voelt t een beetje alsof t niet lang meer duurt..

of is het juist nornaal? En heeft iedereen dit weken van te voren..

7. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Heb ik ook Loesje maar verwacht niet dat het eerder komt had ik bij onze eerste ook. Maak me er nu niet meer druk om eigenlijk. Ons kindje ligt ook al sinds twee weken om z'n plek en volgens mij nu ook vast, dit geeft ook beetje dit gevoel.

Deel Deze Pagina