waarom moet hij dan een pet en zonnebril op? ik heb dat nog nooit gedaan hoor... insmeren is volgensmij wel genoeg... zo'n pet die op je hoofd broeid lijkt me zelf ook niet zo prettig......
Tjonge wat een discussie zeg! Welles-nietes...dat is toch niet belangrijk. Iedereen doet wat zij denkt dat goed is voor haar kindje. Maar dat was de vraag toch helemaal niet! Er werd om tips gevraagd en niet om meningen of een petje / zonnebril wel / niet nodig is. Miran, heb je uiteindelijk nog iets gevonden voor je zoontje. Mijn dochtertje wil ook geen zonnebril, maar (meestal) wel een hoedje of petje. De zonnebril trekt ze zo van haar hoofd, dus ben al blij dat ze het hoedje of petje wel op laat. Ik vind zo'n bandana ook een goed idee! Bedankt mensen die wél tips hebben gegeven!
Mijn zoontje wil ook geen bril of petje op. Heb hem een keer pal in de zon gezet(hij houd niet van de zon) en toen de babybanz zonnebril opgedaan. Zodat hij toch in de zon kon kijken. Heeft schijnbaar geholpen want hij houd zijn bril nu netjes op. Petje pakt hij nog wel eens van zijn hoofd maar bril blijft zitten