Hi dames Ik heb net getest en ik zie een licht blauw streepje? Zien jullie die ook? Of ben ik gek aan het worden..
Ik zie het streepje ook hoor, een voorzichtige gefeliciteerd! Wanneer zou je ongesteld moeten worden?
Hi Sam, Ik heb zelf pcos.. dus ik ben een jaar bezig geweest met behandelingen maar het lukte maar niet. Ik was 2 maanden geleden gestopt met de behandeling om even te rusten van alles. Dus ik heb hele lange cyclussen van 2/3 maanden, alleen een maand geleden had ik 2 weekjes het gevoel dat ik ongesteld moest worden zo een zeurende kramp. Ik dacht dat ik ongesteld moest worden.. ik dacht laat ik nu even een test tegen aan gooien wie weet.. maar ik het gewoon niet geloven..
Ik zie wel iets. Hoort dit geen + te zijn? Ben self niet z,n fan van zulke testen dus zou zelf nog een andere test doen. Hoop dat hij donkerder word komende dagen
Nee het hoort geen plus te zijn, er staat dat er een recht streepje moet komen te staan zoals het controle streep..
Ik ben ook geen fan van deze testen maar ik er was ook een test van clearblue de digitale maar die was 18 euro.. dus ik dacht ik probeer deze gewoon..
Dit soort plus testen geven nogal eens een twijfelachtige uitslag. Een blauwe pennenstreep is doorgaans negatief namelijk, terwijl er dus wel een streep staat. Op deze test kan ik niet goed zien of de streep even breed is als de controle streep, ik zou dan ook nog eens testen met een ander merk.
Deze testen (ik dacht healtypharm, maar kan ook leidapharm zijn) geven vaak lichte strepen die vals zijn Ik zou daarom zeker een ander merk doen. Bij pcos kan een licht posi zw test ook vals zijn door verhoogd lh. Doortesten wordt dan altijd aangeraden Ik duim op een positief einde.
Ik zie op de laatste een plusje, maar dat hoort niet begrijp ik op deze? Zou nog even een goedkoop streepjes testje proberen voor de clear blue. Predictor of kruitvat 2 voor 5.
Nee geen plusje er moet een rechte lijn verschijnen zoals de controlestreep, alleen is hij wel lichter