geen pigment

Discussie in 'De lounge' gestart door kwebbel86, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Hoi dames, ik heb een dikke witte huid, ik verbrand nooit. Ik word rood wat vrij snel wegtrekt. Mijn benen zijn 2 witte karnemelkflessen :)

Andere mensen willen dat ik bruin word maar zelf heb ik er geen last van. Ja ik moet 200x zeggen dat ik wel op vakantie ben geweest en dat een zonnebank, en zelfbruiner niet helpt. Ik zweet ook nog ns heel erg, dus dat zelfbruiner kleeft aan mijn handen.

Ik vind het wel best, wie heeft ook geen of weinig pigment?

2. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

moi :)

en ik geef er niks om dat ik neit bruin wordt. waarom moet je op vakantie gaan om bruin te worden? Ik ga op vakantie om uit te rusten. ik ben geen mens die uren op t strand of bij t zwembad bivakeert..

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Present! En zelfs hier zeiden ze: ' moet je in de zon gaan liggen!!' Tja was het maar zo simpel:p ik verbrand, vervel en ben weer wit:p wat ik ook doe haha:p ben nu lichtjes verkleurd, voor mezelf al heel veel maar andere mensen zien het amper.. Andere mensen hebben er meer last van dan ikzelf.. jammer dan:D

4. Humava

Humava Niet meer actief

Yuuup heb ook weinig pigment. Ben nu wel op het strand om te proberen iets van een kleurtje te krijgen:D. Maar ik word vooral erg rood en dan een klein beetje bruin. De zonnebank helpt wel een beetje maar ik neem nooit de tijd om eronder te gaan.

5. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik ben ook heel wit, verbrand altijd en er blijft nooit iets van een kleurtje achter. En idd, andere mensen schijnen het vervelender te vinden als ikzelf. Alsof het "normaal" is om wel een kleurtje te hebben. Ik blijf lekker in de schaduw!

Deel Deze Pagina