negatieve testen..

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door brunette85, 14 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    hoi,
    ik heb een vraagje..
    komt het wel eens voor dat vrouwen zwanger zijn en de testen negatief blijven?
    mijn laatste menstruatie was 10juli.. ben het regelmatig dus de 10e van de maand..
    10augustus 2dagen iets bloed gezien met 1tampon per dag ivm zwemmen..
    maar niks meer gezien.. wel met condoom gevreeën.. maar ik denk dat die is gescheurd door mijn lange nagels.. mijn buik lijkt boller.. heb gerommel.. ben erg moe.. hoofdpijn. maar heb geen zette borsten gehad.
    maandag heb ik een afspraak bij mijn huisarts..
    maar was toch benieuwd met jullie ervaring.. anders zou ik nu al iets van 9werken zwanger zijn..
    alvast bedankt liefs

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Brunette,

het komt inderdaad wel eens voor dat testen negatief blijven; maar vaak zijn die vrouwen dan al verder dan 4 maanden zwanger of is het geen goede zwangerschap. Maar goed , het kan. Als je een week of 9 zwanger zou zijn, kun je het kindje in ieder geval nog niet voelen, maar je buik kan er wel meer opgezet van zijn. Maar misschien heb je wel even een hormonale onregelmatigheid in je cyclus; dat kan soms gewoon wel eens gebeuren. En ook daar kun je klachten van krijgen.

Groeten Brigitte

3. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    oké.. bedankt.voor de reactie.. afwachten dus.. liefs

Deel Deze Pagina