rugpijn, aders op borsten en ongi kramp..zwanger of PMS

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Smooch, Nov 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hallooo,

Ik zit nu 5 dagen voor NOD en heb sinds vandaag blauwe aders op mn tepels en er zit n kring omheen. ook heb ik al een week last an mn rug en soms van die rugpijn steekjes.. herkent iemand dit?

Heb Woensdag getest maar was negatief( misschien wat vroeg)
    Morgen wil ik met kv 2v5 opnieuw testen,dan zit ik 4 dagen voor NOD..wachten duurt zo langg..Herkent iemand bovenstaande symptomen? Want ik ben aan t twijfelen of t misschien toch PMS ( premenstruele symptomen ) zijn omdat ik pas in de 1e ronde zit

2. Megamindy

Megamindy Lid

Jun 22, 2009
    74
    0
    0
    sorry wil je niet teleurstellen maar dit had ik elke maand, nu ik daadwerkelijk zwanger ben heb ik nergens last van zelfs geen blauwe aderen, hooguit beetje zere tepels

3. Tese

Tese Niet meer actief

Je kan zwanger zijn maar het kan ook PMS zijn. Helaas zijn in beide gevallen de symptomen hetzelfde. Ik duim voor je!

4. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Ja, of je hebt gewoon geluk net als ik in je eerste ronde !
    Sterkte, en heb me laten vertellen dat kruidvat testen t meest gevoelig zijn. Bij mij werkte t prima:D

5. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Ik had het vorige maand ook met tal van andere "duidelijke" klachten, maar niks hoor.
    Mij viel het pas op toen mijn dochter zei mama je hebt blauwe borsten :) was ook zo, maar niet zwanger.

6. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

Sep 30, 2011
    1,765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij was het andersom. Ik dacht PMS te hebben, maar bleek zwanger :)
    Het kan echt heel erg op elkaar lijken.
    Succes!

7. ik had vanmorgen getest 4 dagen voor nod en was negatief.. wou t misschien met de predictor of clearblue proberen of denken jullie dat dit weggegooid geld is en ff moet wachten

8. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Probeer dan kruidvat, is maar 2 voor 5 euro en zijn super gevoelig

9. ingel

ingel Actief lid

Nov 29, 2010
    445
    0
    16
    Female
    Friesland
    Ik kreeg pas met 10 weken blauwe aders op mijn borsten, verder geen klachten gehad.
    Ik zou nog even wachten met testen tot na het weekend.

Share This Page