Hallo Iedereen, Een "dilemma" waar iedereen wel tegen aan loop,,, keuze kraamzorg. Ik woon op de Hoeksche Waard en heb een overvloed aan kraambureau;s op het eiland. oa De waarden De Eilanden Elmar DAT Careyn Heeft iemand ervaring of advies? Ik twijfel heel erg tussen DAT en de Eilanden.. Wie kan mij helpen?
Wat leuk nog iemand van het eiland! Ik ben zelf aangemeld bij de Waarden, maar ervaring heb ik nog niet. Ik kon er volgens mij uit 2 kiezen waarbij mijn verzekering was aangesloten. Deze hadden een mooi foldertje dus daar maar voor gegaan.
Ik dacht, zo'n groot forummoet toch wel iemand van het eiland bij zitten Dan is de keuze al iets makkelijker als je verzekering al "voorsorteerwerk" heeft gedaan. Mijn verzekering heeft met alle boven staande een contract. Zullen er vast nog wel meer zijn die kraamzorg leveren op het eiland Ik weet eigenlijk niet waarom mijn gevoel niet bleef hangen bij de waarden?! Wie weet komen er nog wat ervaringen langs
Ik woon een eiland lager. Ik heb bij mijn zoon gekozen voor DAT. Ontzettend goed bevallen, heel erg aardige en kundige kraamverzorgster die ik tot op de dag van vandaag erg dankbaar ben. Deze kraamperiode ga ik weer om haar vragen. Qua instantie koos ik toen voor DAT omdat zij garanderen dat je maar 1 kraamverzorgster krijgt en een vriendin van mij zat bij de waarden die heeft 3!! verschillende aan haar bed gehad. Dus ik zou DAT aanraden!!
Oh en wat echt heel fijn is, is dat er een super fijne lactatiekundige is aangesloten bij dit bureau (DAT) met een dagelijks telefonisch spreekuur wat je als DAT klant kosteloos kan bellen, de hele borstvoedingsperiode. Daar heb ik ik erg veel aan gehad!
Hoi Inge Heel erg bedankt voor je reactie! Fijn om te horen dat je DAT een goede keuze vind. En dat van de 1 kraamverzorgende en lactatiedeskundige is inderdaad heel erg fijn.
Marjolein, hier ook van het eiland, maar al een tijdje geleden verhuisd naar het vaste land. Ik heb geen ervaring met de organisaties die je noemt, maar had in mijn huidige woonplaats wel een soortgelijk probleem: heel veel keuze omdat ook mijn verzekeraar contracten heeft met veel verschillende bureaus. Ik heb uiteindelijk dus aan mijn verloskundige gevraagd met welk bureau ze vaak (en graag!) samenwerken en met wie ze prettige ervaringen hebben. Uiteindelijk heb ik me daardoor laten leiden.
Hoi Saar, En bevalt het vaste land? Bedankt voor de tip, ik zie volgende week mijn vk weer dus zal eens vragen.
Ik heb Elmar kraamzorg thuis gehad, en ik vond het een super fijne organisatie. Heel vriendelijk en de kraamverzorgster was ook een leuk mens.