Ik heb eigenlijk geen vraag maar wil gewoon even kwijt dat ik morgen inwendig onderzoek krijg ( dinsdag ben ik 40 weken). Ik vind het zo spannend omdat ik zo nieuwsgierig ben en de kleine van mij wel mag komen. Ik hoop dat er al wat gebeurd is en dat er evt gestript kan worden.. Voel op dit moment nog helemaal niks en ben bang dat het nog helemaal dicht zit maar we zullen zien...
Ik snap heel goed dat je het spannend vind!! Veel succes morgen meis! Bij mij gaan ze donderdag inwendig onderzoek doen, ben dan 38w6d. Ik slaap nauwelijks meer en heb veel voorweeën en last van BI. Ik hoop ook echt dat ze mij donderdag kunnen strippen. Als het mogelijk is gaan ze het doen! Nogmaals veel succes morgen! Spannend!!
Spannend hoor.. ben benieuwd of er al actie "te voelen" is.. Ik ben morgen 40 weken.. Ben het wachten ook echt moe.. slaap slecht ivm BI en overdag kan ik bijna niets doen.. Dinsdag mag ik weer op controle hoop dat ze dan ook even kijken/voelen... Of nog beter.. dat ik voor dinsdag beval
ik ben aanstaande donderdag 39 weken, inleiden mogen ze bij me niet doen omdat ik bij de eerste een keizersnede heb gehad. slaap al een paar weken ong 4 nachten in de week slecht, verder veel last van me bekken en knieen en afgelopen vrijdag op zatedag ook 4 uur lang weeen gehad maar bleef op 7 min steken morgen weer voor controle en dingen doornemen want ik ben het zat en heb er nog 1 rond lopen
Hoi dames, Ben net terug van de vk en helaas ze heeft nog niets kunnen doen. Het was wel allemaal "week" en "dunner" maar het was nog niet voldoende. Nu moet ik vrijdag terug en ze hoopt op aankomend weekend. Zelf vind ik het prima, hoe eerder hoe beter. Baal er wel een beetje van maar ja niets aan te doen..
Wow dames wat een actie door jullie verloskundigen. Hier over de 40 weken heen en morgen weer controle. Strippen doen ze hier niet bij een eerste kind. Kortom, geduld dus. Heb haar ook niet gehoord over een inwendig onderzoek. Laat het maar over me heenkomen. Ik denk maar zo, nog maximaal 2 weken en dan is het echt wel gebeurd. Want dan wordt het inleiden. Liever niet, hoe eerder, hoe beter en fijn natuurlijk, maar zo staat het er momenteel wel voor. Een avond wat gerommel gehad in de buik, maar meer ook niet. Over het zwanger zijn zat zijn, ja dat herken ik wel. Slecht slapen, bi, en gewoon weer toe aan mijn eigen lijf, kortom minder log en mijn tenen weer kunnen zien en zo. Nou wachtende dames succes allemaal.
Je wacht al negen maanden, waarom geef je je kind niet de tijd om zelf te bepalen wanneer het geboren wil worden? De baby komt echt wel hoor! Geef hem/haar de tijd!
Bloem bloem, zelf geloof ik zeker dat de baby pas komt als hij/zij zelf wil ook al wordt er wat geholpen dus voor mij kan het geen kwaad.
Spannend nog even dus! Hier strippen ze pas als je 41 weken bent, eerder niet! Bij de eerste ben ik met 42 weken pas gestript, (andere vk dan 2e) en bij de 2e ben ik met precies 41 weken gestript, en 11 uur later bevallen. Hopelijk duurt het niet te lang meer, succes!