Sinds een week weet ik dat ik zwanger ben. Vanaf dat moment had ik ook last van pijnlijke (beurse) borsten. Gisteren werd het gevoel in mijn borsten al een stuk minder en vandaag is het helemaal weg. Nou heb ik inmiddels begrepen dat dit gevoel vaker verdwijnt, maar dan rond een week of acht en ik zit pas in mijn vijfde week. Terecht of onterecht ik maak me echt veel zorgen nu, Dit komt vooral omdat ik een paar artikelen heb gelezen waarin staat dat dit een signaal kan zijn voor een aankomende MK. Wie heeft er ook maar +/- 1 week last gehad van pijnlijke borsten en is nog steeds zwanger? Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Ik heb sowieso niet zulke heel erg pijnlijke borsten. Als ik moe ben voel ik de zijkant voornamelijk, die voelt dan wat beursig. Ik zou me nog geen zorgen gaan maken hoor!
Ik heb er ook (bijna) geen last van gehad. Terwijl ik altijd toen ik niet zwanger was ontiegelijk veel last van m'n borsten had van de eisprong tot aan de dag dat ik ongesteld werd. 16w0d
HI... Had ik ook hoor... Voor t testen pijnlijke borsten.. en daarna was het weer weg.... vond dit ook vreemd! Maar wees maar niet ongerust hoor.... Sinds uhhhh enkele weken (week of 8 denk ik) is het bij mij weer helemaal terug .... en goed ook... auw, auw en nog een auw!
Ik had steeds last van m'n borsten als ze groeiden, hield dat even op, dan was de pijn ook weg. Blijkbaar stopt de groei nu even, maar wees blij: ik ben al 3 cups gegroeid en sinds een week opnieuw pijnlijke (en groeiende) borsten Waardeloos... (al zal ik straks met dit formaat wel een melk moeten hebben! kan er vast wel 2 voeren...)
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat je schrijft is herkenbaar hoor! Heb ik ook een paar dagen last van gehad. Zeker niet tot 8 weken.
Je hoeft er inderdaad geen last van te hebben. Het kan heel goed dat je maar een weekje pijnlijke borsten had en dat het daarna over is. Bij mij was het in de 9de week opeens over. Dit vond ik ook vreemd en las dat het op een miskraam kan duiden. Maar gelukkig kon dat gewoon volgens de vk. En aan de andere kant heeft mijn zus er helemaal geen last van gehad. Wees gerust, Groetjes
Bedankt voor jullie antwoorden, ben er al een stuk rustig van geworden... Af en toe een stukje angst en onzekerheid hoort er ook bij heb ik inmiddels al gemerkt!