Wanneer je geen pijnlijke borsten meer hebt komt dan je ongesteldheid? Heeft iemand hier ervaring mee?? Hoe zit dat bij jullie??? Wie heeft wanneer pijnlijke borsten, hoe lang duurde het en wanneer ging het wel/niet over??
Volgens mij verschilt dat heel erg! Sommige mensen herkennen een zwangerschap doordat ze zo'n last van hun borsten/tepels hebben. Ikzelf had vorige ronde ook heel veel last, maar toen was het niet raak. Afgelopen ronde had ik 3 dagen gevoelige borsten, en toen niet meer...en was het wel raak! 1 dag voor nod kreeg ik ineens een rare steek, en sindsdien zijn ze weer gevoelig, een beetje beursig...
Hi Bij mij is het ook wisselend. Soms heb ik er helemaal geen last van en soms zijn ze ontzettend beurs. Op dit moment heb ik wat gevoelige tepels. Maar ik durf er in ieder geval niets meer over te concluderen.
Ik heb 2 dg hele gevoelige borsten gehad, dat was overduidelijk, cd 25 en 26, van een 29 dgse cyclus. Deze dagen heb ik ook behoorlijke ongikramp gehad. En nu op dg 27 is het weg! Tijdens de vorige volledige cyclus ( ik was toen zwanger) begon het op de zelfde dag en de ongikramp ook en bleven de pijnlijke borsten tot ver in de zwangerschap.
Pijnlijke borsten kan helaas zo veel betekenen. Het kan een zwangerschapsteken zijn maar het kan net zo goed een naderende ongi zijn.. Succes!
Ik had elke keer een paar dagen voor m'n eisprong onwijs pijnlijke tepels (kwam ik achter na paar maand tempen). Deze ronde niet gehad (en volgens de echo's in 't ZH ook geen eisprong), maar nu wel zwanger en nu voor het eerst onwijs pijnlijke borsten (dus niet alleen tepels). Vaak lijken kwaaltjes die op een zwangerschap duiden op de kwaaltjes die op je ongi duiden.. Enige wat je kunt doen is afwachten en een testje er tegenaan gooien.. Succes meis!
Hoii Ik had de eerste maand na het stoppen echt heel veel last van zere borsten, nu alleen nog maar NA de eisprong tot dat ik ongesteld word.en dan alleen de tepels..
Ik had de laatste keer 2dagen voor ik ongi werd hele pijnlijke (.)(.)... en daarna zakte het langzaam weg... Op het moment heb ik nu al pijnlijke borsten (en zie banner, het duurt nog even).. dus ja volgens mij zegt het niet zoveel!!!
Klopt. Ben er nu achter want mn ongi komt er aan!! 2 dg voor de 2 dg dat ik ongi wordt krijg ik zere borsten en daarna gaat t weg....ik had het dus eigenlijk al 4 dg kunnen weten dat t niet gelukt is!!! Helaas