Hey moeders, mama's etc... Bij wijze van onderzoek (gewoon voor het plezier hoor..) zou ik graag eens horen of jullie een voorgevoel hadden/hebben over het geslacht van jullie kindje en of dit gevoel dan ook klopte/klopt! Dit omdat ik sinds een week of 2 een sterk voorgevoel heb! Hadden jullie dit ook en was het juist? Of wie heeft er nu ook zo'n voorgevoel en komt het binnenkort te weten? Mogen we dus vertrouwen op onze vrouwelijke intuitie OF had je man het eerder juist? (da's pas balen!) Let me know, ben nieuwsgierig! (maakt me overigens niet uit welk geslacht het kindje heeft, ik wil gewoon graag weten of ik het goed aanvoel ) Liefs!
Ik had bij de eerste bijna gelijk het gevoel dat we een jongetje zouden krijgen En dat was dus ook zo.. Nu geen sterk gevoel naar een geslacht.
Bij mm eerste klopte mn voorgevoel, dacht meisje en dus meisje!! En bij deze had ik het weer goed, iedereen wist zeker dat het een jongetje zou zijn, zelfs oude kennissen die ik op straat tegen kwam Alleen ik zelf dacht een meisje en ja hoor weer gelijk Liefsssss
ik heb een sterk voorgevoel dat we een jongetje krijgen en toen heb ik de chineese geslachtskalender gekeken en die gaf ook een jongetje aan. liefs! ik weet het nog lang niet..
Ik dacht dat ik een meisje zou rijgen had ook al eerder een meisjes naam dan een jongens naam. Maar we hebben toch een jongetje gekregen. (dit wilde ik stiekem ook het liefst )
hehe ok leuk! Al heel wat juiste voorgevoelers dus Ik maak binnenkort wel een lijstje met zoveel fout, zoveel juist... Nou nou,,, spannend!
bij zoonlief klopte mijn gevoel, nu dacht ik tot de 12 weken een meisje, daarna dacht ik een jongen omdat ik over een zoontje ging dromen, maar met de 16 weken echo bleek toch een meisje
ik dacht dat we een jongetje zouden krijgen, vooral in de eerste weken van de zwangerschap, daarna begon ik te twijfelen maar ik had het toch goed
hier klopte het niet hahaha vriend dacht dat het een jongetje was en ik ook op een gegeven moment maar het is toch echt een meisje geworden
Als ik een keus moet maken, is het meestal verkeerd. Als ik bijvoorbeeld denk dat we rechtsaf moeten, zegt mijn man ook vaak laten we dan toch maar linksaf gaan, haha... Ik dacht echt dat het een jongen zou worden. Bij de 20 weken echo vroegen ze of wij het geslacht wilden weten. JA! En wat blijkt? We krijgen een meisje!!! hahaha... We hadden absoluut geen voorkeur. Dit was wel erg grappig.
Eerst totaal niet. Toen bij een week of 25 kreeg ik een heel sterk gevoel dat mijn wolk ROZE was. We hebben haar Renske genoemd.
Bij Louise 'wist' ik met 6 weken dat het een meid was, dat gevoel is ook totaal niet weggegaan en ook mijn vriend wist zeker dat het een meisje was. Nu hadden we geen idee, we twijfelden allebei heel erg, de ene dag dacht ik meisje en de volgende dag nee toch een jongen. En het is overduidelijk een mannetje!!
bij mijn eerste zwangerschap waren mijn vriend en ik er heilig van overtuigd dat het een jongen zou worden.... met 36 weken zwangerschap versprak de gyn zich en het werd een meisje!! we waren helemal in de war, maar ook super blij bij deze zwangerschap durven we nog niet goed uit te spreken wat we denken, maar eigenlijk denken we weer allebei dat het een jongen zal worden, maar over 10 weken weten we dit pas
Ik dacht tot 13 weken een jongen, maar gevoelsmatig twijfelde ik daaraan.. Pas vanaf dat moment kwamen de dromen over een meisje, en bij 16 weken zagen we dat er inderdaad een meisje in mn buik zit Mn man heeft vanaf dag 1 trouwens al gezegd dat ie een dochter zou krijgen.. Heb geprobeerd hem duidelijk te maken dat het 50% kans is.. maar nee, meneer wist het zeker en hij kreeg gelijk.. (waardoor hij nu gigantisch naast zn schoenen loopt )
Haha, erg grappig om te lezen allemaal! Ikzelf heb nog geen idee, de ene keer denk ik een jongen en dan weer een meisje. Maar ik hoop wel zo'n gevoel te gaan ontwikkelen, lijkt me idd erg leuk om te kijken of je intuitie klopt. Manlief maakt zich niet druk, die wacht gewoon af...
Hier klopte het, dacht echt dat het een jongetje zou zijn. En met de 20 weken echo was dat ook wel duidelijk te zien
bij mijn eerste zwangerschap al vanaf de positieve test sterk het gevoel een jongen.... dit de hele zwangerschap gehouden en ja hoor, ik had gelijk! Deze keer niet meteen vanaf dag 1 al, maar na een paar weken toch weer erg het gevoel dat het een jongen zou zijn.... nu wilde we het geslacht wel weten, en ja hoor, mama heeft weer gelijk! En het waren voorgevoelens, geen voorkeuren! Maar vind het echt helemaal geweldig, 2 jongens!!
De eerste zwangerschap had ik heel erg het gevoel dat het twee kleine meisjes waren die in mijn buik aan het groeien waren. Maar later bleek bij een echo dat een van die twee meisjes toch echt mijn gevoel voor de gek hield want dat was een klein jochie ! De tweede zwangerschap had ik al vanaf en week of 10 heel erg het gevoel dat het een meisje zou zijn, maar heb het er nooit met iemand over gehad verder (nouja 1 iemand dan ). In principe wilde we het tijdens de zwangerschap nog niet weten, maar laat in de zwangerschap toch besloten dat we het wel wilde weten en toen bleek dat ik het met mijn gevoel helemaal goed had !
ik heb sterk het gevoel dat we een jongen krijgen! heb ook altijd gezegd, mocht ik ooit zwanger worden dan is de eerste een jongen! we willen het niet weten, en heb ook geen voorkeur. dus nog ff een paar maandjes wachten!