Hallo, Ik ben nu 34 weken zwanger en heb bij 32 weken aan de weeenremmers gelegen. Nu heb ik al 3 dagen gigantisch last van menstruatie buikpijn en steken in mn zij( beide kanten) lies en onderbuik. Sinds vanmorgen heb ik ook heel veel harde buiken na elkaar, nou heb ik sowieso veel harde buiken tijdens mijn zwangerschap maar ze zijn nu veel heviger en houden langer aan. Zou dit te maken kunnen hebben met indalen? Alvast bedankt voor de reactie. Groet Sanneke
?? Gister vanaf 9 uur tot vanmorgen 7 uur regelmatige harde buiken gehad, zat steeds ongeveer 3 minuten tussen. Nu worden ze weer onregelmatig, maar ze zijn wel pijnlijk. Moet ik nu gewoon afwachten???
Hoi sSanneke, ik zou toch voor de zekerheid even contact opnemen met je vk of gyn. er kan dan worden gezien of deze harde buiken effect hebben geha dop eventuele ontsluiting of de lengte van je baarmeodermond. Harde buiken zijn op zich niet erg, maar als er een regelmaat in zit (of heeft gezeten zolang als jij het beschrijft) of wanneer ze pijnlijker worden moet je wel even bellen. Groetjes Brigitte
Bedankt voor de reactie, Moest een nacht in het ziekenhuis blijven, baarmoedermond was wel helemaal week maar had nog geen ontsluiting. Gisteravond verloor ik wel ineens aardig wat slijm met een beetje bloed. Vanmorgen alleen met afvegen nog een beetje bruin bloed. Is dit erg?
Hallo Door die harde buiken zijn er veranderingen opgetreden van je baarmoedermond en dit kan er voor veroorzaakt hebben dat je de slijmprop aan het verliezen bent, hier zitten vaak sliertjes bloed in, is niet erg zegt niks over wanneer bevallen. Doordat er inwendig onderzoek is gedaan kan hierbij een vaatje kapot zijn gegaan wat het bloedverlies veroorzaakte. Bruin bloed is oud bloed en dat is niet erg. Groetjes Ineke