Wow gefeliciteerd! Wat leuk een meisje!!! Was verder alles goed? Zeker lekker los gegaan in de Bijenkorf
Haaaaai!! Sorry voor de late reactie. Jaaa gek he?? Ik was er zoooooo heilig van overtuigd dat ik een zoontje krijg; het wordt tòch een meisje. Haha ik was even helemaal in de war haha. Ik ben nu al trots op d'r. De echopiste heeft heel wat moeite gedaan om tussen d'r beentje te krijgen, maar nope, die hield ze eerst heel lang netjes bij elkaar. Mommy's girl ;-P Hoe gaat het met jouw zwangerschap? Over 4 weekjes kan je opgelucht adem halen en denken "He he.. Ik ben over die 12 weken heen"
Wilde ook zo graag een meisje en was zo blij dat dat ook zo was. Nu maakt het me niet meer uit, alhoewel nog een dochter ook wel weer leuk zou zijn..... Ha ha grappig hoe ze haar beentjes bij elkaar hield, zo klein en nu al goed opgevoed Hier alles goed zover, weinig klachten op een enorme buik na in de avond en soms een vleugje misselijkheid. Nog steeds geen afspraak gemaakt voor eerste echo omdat mijn verzekering een beetje moelijk doet... Heb deze prive verzekering afgesloten omdat je geen wachttijd had voor zwangerschap als je maar niet zwanger was ten tijde van het afsluiten van de polis. Heb de polis 1 maart afgesloten en ben in april zwanger geraakt en nu komen ze met het verhaal dat ik een wachttijd heb van 6 maanden tot ik de echo´s en verdere onderzoeken vergoed krijg:x(heb nu 4 maanden betaald dus dan zou ik pas over twee maanden in aanmerking komen voor medische hulp!!) Een beetje laat dus omdat ik gezien mijn leeftijd ook alle testen wil, combinatie test over een maand enz. Heb gelukkig wel alles zwart op wit staan maar zit niet op dit gezeur te wachten en ook niet op onverwachte onkosten. Jij wel inmiddels lekker op je roze wolk? Wanneer heb je je 20 weken echo?
Aarggh wat een gezeur met die verzekeringen altijd he? Ze hebben altijd wel een excuus om niets te vergoeden. Ik ben stiekem wel heeeeeel blij dat het een dametje wordt. Kan ik eindelijk naar rokjes en jurkjes kijken. Ik ging zaterdag idd gelijk naar de Bijenkorf om de eerste kleertjes te kopen, maar ik kwam alleen thuis met een BamBam tuttie. Het voelt zo raar om nu al te kopen, alsof het te vroeg is. ik zag trouwens ook alleen maar zomerkleertjes hangen. Beetje onhandig als ik midden in de winter ga bevallen (25 november). Ik denk maar dat ik tot inkopen overga na de 20 weken echo. Die is op 4 juli. Wel grappig eigenlijk 4th of july (Independence day). M'n eerste (termijn)echo had ik met dodenherdenking. Ik zit stiekem weer in spanning voor die echo...
Daar was ik weer!! Ja het blijft altijd spannend, ik was ook erg nerveus voor de 20 weken echo en er viel een hele last van me af toen alles goed was. Had vanaf 12 weken geen echo meer gehad. Denk niet dat jij je erg zorgen hoeft te maken met de goede pret echo van afgelopen week. Daarna inderdaad lekker shoppen. Nog steeds in conclaaf met de verzekering, volgens hen heeft de tussenpersoon mij verkeerd geinformeerd en de tussenpersoon geeft de verzekering de schuld en ze willen nu tot augustus niets vergoeden... ( bloedonderzoek, eerste echo, combinatie test en vruchtwater punctie...) Ze gingen het nu onderling uitzoeken, ik heb alles zwart op wit dus kan altijd nog een advocaat in de arm nemen, want één van de twee zit fout, maar al met al schiet het niet op, ik ben nu 8.3 weken en heb nog steeds geen afspraak voor een echo, niets.....
Ik zal je eerlijk zeggen, ik heb alleen bij de zwangerschap van mijn oudste zere borsten gehad, en bij de rest helemaal niet. Ook nu nergens last van gehad. Dus het zegt echt helemaal niets meid, misschien een geruststelling?
ik vorige zw schap in begin last en stopte ook, uiteindelijk niet heel veel gegroeid de hele zwangerschap (had ze al niet groot) Nu deze zw schap pffffffff ze zijn nu al groter, als de vorige zw schap in al dei maanden..en ze doen nu ook meer zeer naja zeer gevoelig iemand idee waarom ze nu al groter zijn als vorige zw schap..neem aan dat het niks met geslacht te maken kan hebben toch?
Soms denk ik ook dat mijn lichaam de hormonen herkent en niet misschien daarom niet zo heftig reageert als bij mijn vorige zwangerschap.