hallo dames ik heb de laatste dagen enorme dorst al drink ik 2 glazen water dan heb ik binnen een half uur weer dorst word snachts ook wel eens wakker om even wat drinken herkenbaar voor iemand ???
Héél herkenbaar. Het viel me juist vandaag op dat ik zo´n dorst heb de hele dag. ´s Nachts heb ik er geen last van, maar wel dat ik zo vaak moet plassen We lopen ook precies gelijk zie ik..
wat leuk gefeliciteerd ja vervelend he dat dat dorstgevoel bah blijf drinken en plassen pff maar had ff op google gezocht en blijkt dat er meerdere zijn die er last van hadden volgende week afspraak verloskundige zal ik het voor de zekerheid na vragen
T valt mij ook op dat ik meer moet drinken. Word gelukkig nog niet snachts wakker. Nou dames...ben benieuwd wie er van ons ook echt op de 13e bevalt haha
Heel herkenbaar! Heb het al mijn hele zwangerschap. Drink denk ik +-3 liter op een dag en blijf dorst hebben....
http://www.zwangerschapspagina.nl/gezondheid/438010-veel-dorst.html Dus 3 liter per dag! Succes ermee!
ik heb ook heel veel dorst niet normaal ...ik ben echt slechte drinker maar nu hou ik niet meer bij hihihi
Vanaf een week of 6 begon ik ook veel dorst te krijgen en nu drink ik nog steeds heel veel water. Gevolg dat ik er in de nacht 3x uit kan om te plassen Maar drinken is juist goed!
ja ik had er vandaag over met de ha assistent die vertelde dat je lichaam om veel vocht vraagt ook ivm droge huid oftewel drinken drinken en nog eens drinken zo komen die 8 bussen van MVM wel vol in een week tijd haha