Herkent iemand dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Truusje1981, 25 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truusje1981

Truusje1981 Nieuw lid

25 aug 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    In februari 2014 heb ik na 11 weken zwangerschap een miskraam gehad. Hierna was mijn cyclus 27 dagen ipv de gebruikelijke 28 (ik kon er altijd de klok op gelijk zetten.
    Nu kreeg ik vorige maand een week te vroeg bruinig slijm. Ik dacht eerst een innestelingsbloeding, maar het ging 1,5 week door en de 2 testen die ik gedaan had waren negatief. Daarna een gigantische rode vloedgolf.
    Nu zou ik donderdag ongesteld moeten worden, maar heb nu alweer een week last van bruine afschijding. Mijn vriend werkt onregelmatig dus geen seks gehad.
    Wie kent of herkent dit? Ik ben overigens 33 en heb 3 kinderen (2007, 2011 en 2012). Ik zou graag een vierde wondertje verwelkomen, maar het wil niet lukken en nu bovenstaande erbij. HElP!

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ik heb ook altijd veel last van bruinverlies voordat ik ongesteld moet worden! Irritant he?! Vaak al een week van te voren! Deze maand een horrormaand met 11 dagen bruinverlies..gelukkig sinds gisteren eindelijk doorgebroken! Zowel mijn huisarts als de gyn zeggen dat het geen kwaad kan! Toch voelt het niet heel goed! Volgende week weer naar het ziekenhuis en ga het toch weer aankaarten!

3. Truusje1981

Truusje1981 Nieuw lid

25 aug 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben dus iig niet de enige. Heb jij het altijd al gehad? Ik voorheen namelijk nooit. En ergens ben ik bang voor de overgang. Vraag me niet waarom ik daar aan denk. Misschien wil ik gewoon te graag.

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Volgens mij heb ik dit idd al sinds ik met de pil gestopt ben en dit is inmiddels alweer een paar jaar! Heb wel het idee dat het meer wordt hoe langer we bezig zijn, maar weet ik niet helemaal zeker, want misschien let ik er ook wel meer op nu! Bij mij wisselt per maand het aantal dagen en de hoeveel heid! Soms voelt het al bijna als een menstruatie :(
    Fijn is het niet en maakt mij ook wel onzeker, zeker nu een zwangerschap bij ons maar uitblijft! Ik zal er zeker nog een keer naar vragen volgende week! Als jij je zorgen maakt misschien ook een afspraak met je huisarts maken?! Wie weet stelt het je wel gerust!

5. Truusje1981

Truusje1981 Nieuw lid

25 aug 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de huisarts al een keer gebeld. Die kon mij door de telefoon melden dat het geen overgang was ivm mijn leeftijd. Het kon wel een uitwerking zijn van de pil die ik tijden geslikt heb. Maar die slik ik nu al een hele tijd niet meer. Ik werd er dus niet veel wijzer van.
    Doordat mijn vriend onregelmatig werkt hebben we ook niet iedere maand een kans, dus dat het langer duurt is ergens logisch. Maar ik zou graag willen ook om het leeftijdsverschil tussen de kinderen niet geel groot te laten zijn. Helaas hebben we hier niet veel over te zeggen. Ik hoop echt dat het nog een keer lukt.
    Hier is de rode vloedgolf gearriveerd. Ergens wel blij om, want geen seks gehad op het juiste moment. Dus op naar komende maand. Maar nu hopelijk zonder die week vieze bruinige slijm. Dat maakt me zo onzeker. Of geeft me soms hoop (dat het toch een innestelingsbloeding is).

Deel Deze Pagina