geen pijnlijke borsten

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Bientjuh, Dec 23, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bientjuh

Bientjuh Lid

Dec 21, 2006
    26
    0
    0
    hallo zzwanh=gere meiden,

Wie van jullie had ook geen pijnlijke of gezwollen borsten bij 5 weken zwangerschap?
    Ik weet morgen of het raak is, weet bijna zeker van wel.
    Januari miskraam gehad, maar ook een zoon van 2 jaar.
    Dus derde x zwanger.

Bij de zw.schap die resulteerde in een miskraam had ik ook geen pijnlijke borsten, bijmijn zoontje was dat het 1e wat aan het licht kwam. Bij 4 weken al.
    Ben zo bang dat dit een voorbode is dat het fout zal gaan (slaat nergens op waarschijnlijk maar praat dat eens uit mijn hoofd)
    Dus is mijn vraagje...... had iemand van jullie ook geen extra kwaaltjes aan de borsten? Of pas later in de zwangerschap?Je leest daar bijna nooit iets over.

Verder voel ik wel de voor mij bekende trekkingen aan de banden, prikkelingen achter schaambeen, misselijk/het zuur hebben, kribbig/weinig kunnen hebben naar mijn omgeving toe, veel plassen, sterke geurende urine etc.etc.

Ik hoop dat iemand mij gerust kan stellen :rolleyes:

Heel veel groetjes een onzeker BIEN

2. Lizzy

Lizzy Bekend lid

Jun 5, 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Bien.

Bij mijn eerste zwangerschap had ik alle kwaaltjes die je maar bedenken kunt, helaas eindigde deze zwangerschap in een mk. De tweede zwangerschap had ik véél minder kwaaltjes, en kijk eens naar mijn banner... In mijn ogen zeggen wel of geen kwaaltjes echt helemaal niets!

Probeer een beetje te genieten, fijne dagen!

3. Manou25

Manou25 Actief lid

Dec 14, 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi Bien,

Bij mijn eerste zwangerschap had ook ik veel last van kwaaltjes maar ook die zwangerschap eindigde in een miskraam.

Mijn tweede zwangerschap had ik eigenlijk helemaal geen last van kwaaltjes en toen bleek het een tweeling te zijn en daarvan wordt gezegd dat je normaal 2 keer zoveel kwaaltjes hebt. Nou, bij mij dus absoluut niet het geval. En de jongens zijn nu alweer 2 dus dat is gewoon goed verlopen.

Dus ook mijn mening is dat wel of geen kwaaltjes niets zegt over het wel of niet goed verlopen van een zwangerschap.

Laat nog even weten of je zwanger bent?

Fijne dagen!

Groetjes Manou

4. Bientjuh

Bientjuh Lid

Dec 21, 2006
    26
    0
    0
    Thanx.....dit geeft de burger weer moed

5. wiesje

wiesje Actief lid

Oct 21, 2006
    463
    0
    0
    hallo, ik lees net dat sterk geurende urine ook een zwangerschap kwaal is.... weer wat geleerd..
    en wat de borsten betreft ik heb daar jammer genoeg geen ervaring mee dus sorry ik kan je niet helpen.. wel voor je duimen ok

6. Bientjuh

Bientjuh Lid

Dec 21, 2006
    26
    0
    0
    thanx, en klopt wat je zegt van die urine, ik ken het van toendertijd ennuhhhhhh nu dus weer.
    Grrrrr, alles aan me zegt dat ik zwanger ben, behalve die r*t test, grrr

7. VickyS

VickyS Actief lid

Oct 11, 2006
    191
    0
    0
    België
    Ik ben pas een beetje pijnlijke borsten beginnen krijgen na 7 weken.
    Dus het kan zeker nog komen ;)

groetjes, Vicky

8. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

pijn in mijn borsten had ik direct, maar dit ging af en aan. iok maakte me ook zorgen, maar zodra ze weer pijn doen wens je eigenlijk dat dat gevoel weer weg gaat.

is dus vrij normaal!

9. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Toen ik zwanger was had ik ook geen pijnlijke borsten of tepels.
    Helaas is het met 8,5 week een mk geworden..
    Nu zit ik6 dagen voor mn nod en mijn borsten zijn wel voller en zachter maar helemaal niet pijnlijk ofzo..ik denk dan meteen: dan zal het wel niet raak zijn..maarja, eigenlijk is het gewoon afwachten en je hoeft dus niet altijd pijnlijke borsten of tepels te hebben..

Liefs

Syl

10. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

Sep 1, 2006
    1,746
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb eigenlijk ook helemaal geen pijnlijke borsten. Heel af en toe doen mn tepels zeer, maar dat trekt snel weer weg.
    Ik maak me hier ook best wel zorgen om, maar als ik dan weer lees dat de kwaaltjes niet altijd wat zeggen, blijf ik gewoon moed houden en positief.
    Wel worden ze steeds groter, dus dat is wel weer goed denk ik dan maar :D :D

Gr. Joyce

11. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik kreeg pas na een aantal weken last van mn borsten. Nu doen ze niet meer zo'n zeer alleen als het koud is, dan wordt ik knetter!
    Ik hoop voor je dat het raak is! :D

Liefs,
    Duveldraakje

12. Hiemtie

Hiemtie Lid

Apr 18, 2006
    75
    0
    0
    Secretaresse
    Alphen aan den rijn
    Ik heb 4 dagen voor mijn nod getest. Een heel licht streepje. :D Ga zo nog test halen voor de zekerheid. Ik heb ook helemaal geen kwaaltjes aan mijn boobs. Maak je ook een beetje zorgen. Maar het goed om te lezen dat het misschien niks te betekenen heeft .

Share This Page