Hallo, Mijn naam is Tamara. Ik ben iemand die niet altijd op tijd haar pil inneemt. Ik neem de pil al sinds mijn 15de (marvilon) omdat ik heel last had van buikpijn tijdens mijn ongi. Ik ben nu al 9 jaar samen met me vriend en heb 8,5 jaar marvilon ingenomen (soms ook vergeten) en ik werd ook altijd netjes ongi na twee dagen (stopweek) Ik woon nu in Turkije en ben toen overgestapt naar microgon 30 omdat marvilon hier niet te krijgen is. Ik heb niet gewacht tot een maand voordat ik weer sex had en ben laatst me pil twee dg vergeten en ik werdt toen ook gewoon ongi, maar heb niet gewacht voor een week , ik ben na 3 dg weer verder gegaan met me strip en heb die toen helemaal afgemaakt en verwachten in de stopweek gewoon ongi te worden (13-20 nov), maar nu is het 27 nov en dit is de langste periode dat ik niet ongi ben geworden. Ik had in me stopweek wel ongi krampen en ik dacht dat het ging komen (brandige gevoel ) maar niks. Nu had ik deze donderdag wel van die dikke witte slijm en heb een trekkend gevoel in me onderbuik en ben soms duizelig en een (102)hoge hartslag ( komt denk ik door stress ,normale 75) Ik heb gisteren ochtend een test gedaan maar was neg. Ik hoop heel erg dat ik zwanger ben, maar ik denk zelf dat het gewoon door stress en hopen komt dat het niet komt. Heeft iemand de zelfde symtonen gehad ???? gr Tamara