geen pijnlijke borsten?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Mukkie11, Nov 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    o ja, van dat ruiken...dat herken ik wel ja! en is na m'n zwangerschap nooit meer weggegaan hahaha! en vergeetachtig dat ik was of ik leek soms wel verward hihi! ik ruik nu ook weer scherper...maar wat ik zeg, dat is nooit helemaal weggeweest...m'n baarmoeder zit behoorlijk hoog en gesloten nog al die tijd...en geen sporen van 'bloed'...

2. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Het kan ook zijn dat het eitje later heeft ingenesteld en dus dat je hcg later op gang komt *duimt voor je!!!*

Ik zie btw ook maar met 1 oog haha, blind aan 1 oog.
    Het kan ook zijn dat je te vroeg test nog he

*ooohh ik hoop het zo voor je*

3. zilla

zilla Actief lid

Jul 6, 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is dus nog steeds spannend Mukkie! Het kan nog!

Ik heb ook nog geen last van mn borsten, nog steeds een sterkere reukzin en heel veel honger! Haha.

Ik duim nog steeds voor je!

4. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    Voor mij is het over...deze nacht heeeeeeel erg ongi geworden...alsof er iets in me knapte...jammer maar te verwachten met zo'n lichte posi test...

zal wel of niets zijn geweest of een bevruchting en niet doorgezet in zwangerschap...was ook wel te mooi om waar te zijn voor ons, zomaar ineens een tweede kindje zonder het te plannen (nadat we over ons kindje ruim 5 jaar gedaan hebben...) maar wie weet lukt het binnenkort wel! we hebben wel besproken dat we er min of meer voor willen gaan, maar niet zo gestresst meer!nu gewoon lekker genieten van ons liefste mannetje! succes iedereen!

5. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Aah balen meid. :(
    Kan me je gevoel erg goed voorstellen.

En de wens voor een tweede kan net zo groot zijn als voor de eerste hoor, ik kan het weten..
    Ik hoop héél vlug op een positieve test voor je. :)

6. Daniellu

Daniellu Actief lid

May 26, 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    aahb bale mied! hopelijk komt er snel een mooie test voor jullie

7. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    dank jullie voor de reacties...

ja het is zeker balen maar heb hier een vrolijke en zo lieve dreumes rondlopen en dat geeft genoeg afleiding! het is niet zo erg als voor ik zwanger raakte...maar het geeft toch een leeg gevoel wat het ook was. vooral omdat er erg veel bloed is gekomen (en niet alleen bloed) en ik gisteren veel pijn had. vandaag is het beter, wel veel bloed nog...weet bijna zeker (want je kan het nooit 100% zeggen) dat het een bevruchting was. ik reageer heftig op hormonen nl! haha! m'n lichaam of ikzelf of allebei zijn er nog niet jklaar voor maar we gaan er nu wel voor hebben we gezegd. zonder stress!hopelijk volgende maand wel raak!(heb nl wel sterk het gevoel dat we dit keer wel snel zwanger raken...maar is een gevoel alleen natuurlijk)

8. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    en idd kan de wens voor een 2e ook heel erg groot en sterk zijn...:(

hoop voor jullie ook snel een tweede...!

Share This Page