help mij

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door simpie, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simpie

simpie Actief lid

7 mrt 2007
    108
    0
    0
    mama van een zoon van 6 jaar en van o
    enschede
    ik hou mijn ongesteldheid al bij sinds juni 2006 wij willen graag een kindje erbij maar nu komt het
    tussen juni en juli zit 23dagen
    tussen juli en aug zit 28 dagen
    tussen aug en sept zit 28 dagen
    tussen sept en okt zit 23 dagen
    tussen okt en nov zit 30dagen
    tussen nov en dec zit 27 dagen
    tussen dec en jan2007 zit 32dagen
    tussen jan en feb zit 27 dagen tussen
    hoe bereken ik dan mij vruchtbaarheid bij de calculator welke getal moet ik dan in vullen (cyclus))
    wie o wie kan mij helpen
    mijn laaste ongesteldheid was op 21 februarie

groetjes simpie

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

De langste cyclus aanhouden, dus 32 dagen

3. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ja en dan gewoon wat extra klussen tijdens je vruchtbare dagen omdat je misschien wat kortere cyclus hebt..

4. simpie

simpie Actief lid

7 mrt 2007
    108
    0
    0
    enschede
    hoi
    dan als ik het goed heb ben ik vandaag dus nhet vruchtbaars

5. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    idd je langste aanhouden en gewoon wat meer klussen aangezien je ook kortse cylys hebt

6. simpie

simpie Actief lid

7 mrt 2007
    108
    0
    0
    enschede
    kan het zijn dat ik toch al zwanger ben ik heb nu al 4dagen last van mij borsten anders heb ik dat nooit en heb ook last van mij ondebuik krampjes met scheuten
    ik heb meestal wel een paar dagen voor mij ongi wat pijn in mijn buik maar wat ik nu heb is anders en duurt ook al wat langer die borsten vind ik ook wat opgezwollen dan anders groetjes

7. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    je kunt ook ovulatie testen gebruiken. dan weet je zeker wanneer de juiste dagen zijn om te klussen.
    kuzz

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej simpie....

Ik heb zelf altijd last van mijn boops, zo rond mn eisprong en daarna...tot aan mn nod...

Die calculator is handig maarre het hoeft niet te kloppen... het kan namelijk zijn dat jij een dpo hebt van 16. (dpo= de dagen van je eisprong tot aan je nod) ik heb zelf een dpo van 15, de calculator staat op 14.
    Het handigste wat je kan doen, als je zeker wilt weten wanneer je eisprong is, is ovutesten gebruiken. Of gaan tempen....

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ben ik het gedeeltelijk mee eens, je langste cyclus aanhouden eer je gaat testen.
    voor je vruchtbaarheid zou ik het gemiddelde nemen dus ong 26 a 27 dagen.

ik had een vergelijkbaar lijstje als jij, en ben uiteindelijk op dag 8 bevrucht (ongeveer). dus helemaal vastpinnen kun je nooit.

10. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Dag 8? Dan ben ik net of net niet van de ongi af.....Zou voor mij niet zo mooi zijn. Bedoel je niet dag 18?

Ik hou inderdaad ook de langste cyclus aan. Deze maand heb ik geprobeerd niet te rekenen, maar te voelen. Voor mijn gevoel heb ik al drie keer een eisprong gehad deze ronde......haha

11. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

achteraf gezien ben ik bevrucht op dag 8. dus nee niet dag 18. maargoed iedereen is verschillend. wat ik ermee wil zeggen is dat je het heel mooi kunt berekenen van te voren, maar dat je lijf toch doet wat het wil. je kunt net zo goed een vroeg EI als een laat EI hebben.

Het is mooi meegenomen als je je eisprong kunt voelen.

ze zeggen ook wel dat je ongeveer 14 dagen na je ei ongesteld wordt. maar ook dat kan afwijken.

ben je al die tijd ook al bezig met zwanger worden? ik had zelf ook eerst bijna een half jaar mijn cyclus bestudeerd alvorens we gingen proberen zwanger te worden.

12. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik heb een tijdje ovulatietesten gedaan om te kijken of ik een beetje gemiddeld was volgens de wetenschap ;) dat bleek zo te zijn en sindsdien kijk ik niet meer naar dé dag. wij zorgen er voor dat we regelmatig vrijen vanaf het einde van mijn menstruatie tot aan de volgende menstruatie. dan zitten we altijd rond de ovulatie ;)

Deel Deze Pagina