Ik ben nu 30 weken zwanger. Ik heb nog helemaal niets gemerkt aan mijn borsten wat betreft melkproductie. Ik heb ook geen lekkende bordten. Is dit normaal?
Ik ook niet hoor! En toevallig enkele dagen terug nog gevraagd aan een lactatiekundige en zij zei dat dat helemaal niets zegt .
Ik 17 weken en kan nogsteeds mijn bh's aan.. Beetje jammer dit hahaha. Had gedacht dat dat wel snel zou groeien , neehoor maakt me niet uit maar ik heb ook nog nergensnlast van
Ik heb dat nog nooit gehad ook niet tijdens de bv periode. Toch heb ik mijn dochter 11 maanden kunnen voeden.
Zegt niks bij mijn eerste 2 zwangerschappen nog nooit een druppel vocht verloren, en de 2de toch echt 10 maanden borstvoeding gegeven en melk in overvloed, nu soms een druppeltje maar mn borsten zijn natuurlijk door toen die tijd bv helemaal voor geprogrammeerd
Hier niks voor de bevalling; geen merkbaar grotere borsten, geen gelek. De oudste heb ik ruim 2jr gevoed, de jongste voed ik nu as we speak Het kwam bij beiden na de bevalling op gang, bij de tweede wat sneller dan bij de eerste.
Ik heb wel last van mijn borsten vooral mijn tepels branden af en toe heel erg en ze zijn nog groter geworden maar tot heden geen melk gezien! Zwangerschap zoon nooit last gehad van mijn borsten. Wel bv gehad. Het zegt dus helemaal niets