pffff ik wordt niet goed.. ik heb geen regelmatige cyclus... nu voel ik van alles zoals iedereen hier.. en weet niet wat het is... moet vaak plassen.... af en toe ook pijn in onderbuik (bij venusheuvel) temperatuur 36,5. was eerst 35,9 tot 36,1 max... ben ontzettend verstrooid... kan ik deze symptomen al hebben en dus nu zwanger zijn als je kijkt naar mijn banner? ik heb de banner gemaakt op de langste dag dus 34.. ik heb cylcussen gehad van 29, 31 en 34 dus
Het onderwerp staat er 3 keer. Of je zwanger bent tja is je temp niet erg laag? Ik dacht na je ei dat ie min 36.9 is? En symptomen het zou kunnen maar ik heb al zoveel symptomen gehad en werd toen elke keer weer ongi en toen ik geen symptomen had was ik zwanger. Maar misschien hebje een vroeg ei gehad en ben je wel zwanger en heb je daarom last van je dingetkjes
ja sorry ik zie het.. ik kan ze helaas niet verwijderen? ja ik weet niet wanneer ik mijn ei heb gehad die voel ik echt niet... heb deze maand nog niet echt slijm gehad ook. ja gisteren en eergistern een heeeeeeeeeeeee klein beetje... maar niet noemenswaardig... ja ik maak mezelf ook altijd gek, voglens mij ga je zelf ook dingen zien die je wil zien en die temp.. ja tis toch ect waar. meestal is ie 35.9 tot 36,1...
het zou kunnen, maar ik heb ook vaak symptomen gehad waardoor ik echt dacht zwanger te zijn maar toch gewoon weer ongesteld werd, het enige wat je kan doen is wachten tot je kan testen. groetjes Snoopie