Vraagje over misselijk

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kwebbels, 24 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoi dames,

Zoals jullie zien aan mijn banner ben ik nog niet overtijd. Maar gisteravond werd ik toch opeens misselijk :confused: Had echt het gevoel dat ik moest overgeven en ben ook direct op bed gaan liggen. Mijn vriend vroeg toen: Kan je ook misselijk zijn voordat je overtijd bent, dus als je nog niet weet of je zwanger bent of is dat veel te vroeg? Dat vond ik eigenlijk wel een goede vraag. Weten jullie dat of je dus in zo een vroeg stadium(als ik dan zwanger zou zijn he) misselijk kunt zijn?

Groetjes

2. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hoi Kwebbels,

Ik zie dat je over 4 dagen je ongi verwacht, dan kan het nu al wel dat je misselijk bent. De innesteling zou geweest moeten zijn en je lijf is HCG aan het aanmaken, en daar worden zwangere vrouwen misselijk van. Het zou dus zeker kunnen!

spannend voor je!

Groet Snoozie

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Het zou kunnen
    maar ik heb het ook wel eens gehad en werd gewoon ongesteld
    het kan dus beide kanten op

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

oke nou bedankt iniedergeval voor het antwoord! Ja ik weet dat ik nog alle kanten op kan gaan natuurlijk maar ik hoop dat ik over een paar dagen toch een positieve test in mijn handen heb! Nu is de misselijkheid trouwens helemaal verdwenen, zo snel als dat ie kwam zo snel is ie ook weer weg :(

Deel Deze Pagina