Hoi meiden! Wie heeft hier ervaring mee? Ik heb zóó vaak buikpijn, eigenlijk bijna non stop sinds de KS, nu dik 2 maanden geleden.... Eerst was het overduidelijk de pijn van de wond, daarna last van 'm'n darmen en daarna heb ik 4 weken lang elke dag het idee gehad dat ik de volgende dag ongesteld zou gaan worden.... Uiteindelijk ben ik 3 weken geleden voor het eerst weer ongesteld geworden, was geen pretje :x Maar, daarna gewoon weer die buikpijnen, echt verschrikkelijk! De buikpijn die daarna volgde, kon ik nog wegschrijven op mijn ei-sprong, maar dat is dus al weer anderhalve week geleden, en nu heb ik dus alweer pijn.... Het voelt wel als menstruatiepijn en het straalt ook door naar mijn rug en naar mijn benen, maar ik heb dit dus al bijna 10 weken, non stop... Ik weet niet of dit nou normaal is of dat ik toch eens de HA moet gaan raadplegen?! Ik ben overigens voor de nacontrole bij de gyn geweest en toen was alles goed....
Hoi hoi, Ik heb 3 geleden een keizersnee gehad. (En vlede week maar die tel ik nu even niet mee) Ik heb na mijn 1ste keizersnee wel een hele tijd gehad dat mijn buik gevoelig was maar niet echt pijnlijk. Echt buikpijn hebben is niet goed hoor. Ik zou zeker de HA bellen of de gyn. Sterkte er mee. Groetjesss Jetje
ik heb 1 december een keizersnede gehad.. ik heb alleen 2 dagen naween gehad en daarna eigenlijk geen buikpijn meer gehad.. alleen een week of 2 gevoelig bij mijn wond.. ik vloei wel nog steeds!! ben al terug geweest bij de gyn en heb een inwendige echo gehad en daarop was iets in mijn baarmoeder te zien van 8mm doorsnede... het was onwaarschijnlijk dat er een stukje placenta is blijven zitten maar hij sloot het ook niet helemaal uit... moet nu over 2 weken terug (moest mijn stopweek gehad hebben en die heb ik al een tijdje achter de rug maar vloei nog steeds) als er dan nog iets zit krijg ik een curritage.. hij vroeg ook als ik geen buikpijn heb.. maar heb ik niet.. zou voor de zekerheid ff terug gaan naar de gyn.
@ Poppedopje, dat klinkt precies hetzelfde als bij mij. Sinds mijn keizersnede bleef ik ook buikpijn houden. Bij mijn nacontrole van de keizersnede bleek mijn vleesboom toch flink te zijn gegroeid. Ik wist van te voren dat ik een vleesboom had. Toevallig ben ik afgelopen week vroegtijdig terug gegaan omdat die pijn aan bleef houden. Nu had eigenlijk in al die maanden de vleesboom wat moeten krimpen maar deze was echter zelfs iets gegroeid. Ik moet volgende week terug voor een vervolgafspraak met mijn eigen gyn. Ik heb klachten: voortdurende buikpijn, eigenlijk altijd aanwezig de ene keer erger dan de andere keer. Pijn in mijn onderrug en bekken ( heb ook last gehad van bekkeninstabiliteit dus hoeft niet perse van de vleesboom te komen) Pijn voelt als menstruatiepijn. En ontzettend moe. De vleesboom is niet extreem groot maar kan goed deze klachten geven. We gaan donderdag dus kijken wat nu verder. De andere gyn van afgelopen dinsdag heeft 2 optie's al met ons besproken. Dit is of opereren of medicijn die je ( tijdelijk) vervroegd in de overgang brengt. Dit kan ervoor zorgen dat de vleesboom dan wat krimpt maar hoeft niet blijvend te zijn. Best wel een moeilijke keus en we zijn heel hard het internet aan het nalezen. Meid ik hoop dat je snel van je buikpijn af bent maar ik zal er zeker even naar laten kijken. Het hoeft geen vleesboom te zijn maar je kan beter maar iets weten denk ik dan. Sterkte ermee en veel geluk met jullie kleintje.