Hallo lotgenoten Ik bevind mij vandaag op dag 9 van mijn cyclus. Aangezien ik deze ronde écht voornemens ben om nu toch echt eens zwanger te raken (*zucht * ) heb ik een (overigens veel te dure) ovulatietest aangeschaft van Clearblue. Deze digitale test gaat mij deze maand precies vertellen wanneer mn ei in aantocht is. Ik heb een zeer regelmatige cyclus van 27 á 28 dagen. Nu heb ik echter op dag 8 al cervixslijm gesignaleerd en vandaag (dag9) nog meer!! Volgens CB is het met mijn cyclusduur 'verstandig om vanaf dag 11 te testen. Ik zit dus in dubio: óf nu al testen met als mogelijk gevolg dat door te vroeg testen ik voortijdig door mn dure staafjes heen ben, óf wachten met testen en wellicht mn ei missen....... wat is wijsheid : : mijn hoop is dat er veel ervaringsdeskundigen dit lezen groetjes Mona
Hmmm... als je denkt dat het vruchtbaar slijm is zou ik toch even testen. Misschien heb je dit keer een vroege eisprong... kan natuurlijk. Als je besluit niet te testen, verleidt wel even je mannetje vanavond, je weet nooit!
Hoi Mona, Temperatuur je er toevallig ook bij?? Dit is idd een moeilijke beslissing, die testen zijn ook veel te duur Als je regelmatig ben kan je gewoon wachten en vanavond voor de zekerheid even klussen en dan gewoon op dag 11 beginnen. Ben je echt heftig aan het twijfelen dan gewoon testen en niet aan de centjes denken. Heb jij normaal gesproken nooit geen afscheiding op deze dagen?? Ik zit ook rond jouw tijd, maar had het gisteren ook en mijn ei duurt nog even. Groetjes Monique
Probeer er ff eentje, mocht er al een redelijk duidelijke streep op te zien zijn weet je genoeg! Btw. ook minder dure ovulatietesten zijn prima hoor.
Ik heb al 4 uur niet geplast voor als ik strax toch nog de geest krijg om te testen...*pffff* Ik heb eigenlijk altijd mn hele cyclus door wel last van afscheiding, maar nu is et echt draderig en anders van structuur (cervix dus) Heb et volgens mij normaal nooit zo vroeg.... Ik temp der ook bij en die was gisterochten inens een stukkie lager en vandaag weer "normaal' zeg maar.... et is allemaal wat je mag der wel voor gestudeerd hebben om tegenwoordig zwanger te raken... en rijk zijn dat ook !!
Ik grijp em meteen bij zn kladden strax....hahaha Nou ja et is geen straf toch?? Loekie heel veel succes komende dagen....
Ik zou gewoon die dure testjes gebruiken, haha. Zoals ik hier al vaker heb gelezen kan het dus echt zijn dat je eisprong eerder is als dat je denkt. Als je vandaag niks ziet, ga je gewoon dag 11 weer verder met testen. Het is toch zonde dat je zolang niet gedronken hebt, om dan nou niet te gaan testen, haha. Veel plezier vanavond Liefs Neia
Gemiddelde menstruatiecyclus Begin te testen op dag 25 7 26 8 27 9 28 10 29 11 30 12 31 13 32 14 33 15 34 16 35 17 36 18 37 19 38 20 je kan beter wat vroeger beginnen met testen (en klussen) dan te laat meid tis altijd maar een gemiddelde en je cervixslijm zegt genoeg
Ik zou eerder mijn lijf geloven dan een bijsluiter van een test. Ieder lichaam is anders en dit slijm kan wel duiden op een naderende eisprong. Maar dat is wat ík zou doen, succes met je keuze! PS hoe duur zijn die testen (heb er nog nooit 1 gekocht?)
Volgende keer testen kopen uit de webwinkel van hier! Die zijn niet zo duur en werken perfect! Kijk maar naar mijn bannertje!! Marian
Ik zou ze lekker gebruiken en mocht je er niet genoeg hebben voor deze keer dan gewoon een paar bijkopen en volgende keer!?? (indien dat nodig zou zijn ) ...ze hier uit de webwinkel kopen. Veel goedkoper en werken net zo goed. Succes! Mirre
Ik heb jullie raad op gevolgd en heb er dit weekeinde een test tegen aan gegeooid. En.............. gelukkig maar ! Mn ei stond op springen !!! (en dat op dag 9 !!) Heb dus maar 1 teststaaf hoeven te gebruiken, met als gevolg dat ik er nu dus nog 6 over heb haha..... heb overigens een leuk weekeinde met mn mannetje gehad Ik voelde trouwens dit keer mn eisprong heel erg... had enorme steken rond mn liesstreek (rechts) en last van mn onder rug..... En nu maar hopen dat et nu eindelijk eens raak is! groetjes /mona
Super Mona, ik ben blij dat je ons advies hebt opgevolgd. En je hebt ook nog een super weekend gehad, beter kan toch niet? Nu maar duimen!!!!!!!!!! Liefs Neia