Goedenavond dames, het is weer ovutesttijd voor mij... Tweede keer dat ik dit nu doe... Voel me wel een beetje onzeker met dit voor mij nieuwe gebeuren, dus heb even jullie hulp nodig. Volgens mij is die onderste (van vandaag) toch positief? alvast bedankt voor het medebeoordelen!! Liefs Jeanine
Als dit kruidvat ovutesten zijn, die zijn niet goed. Je kunt beter sensitest nemen (online te bestellen). Maar als je nu nog van deze uit moet gaan deze ronde, zou ik ook zeggen dat die onderste positief is.
daar ben ik het mee eens Loe!...Die van de kruidvat ( de ovu testen dan)...zijn niet super betrouwbaar! Heb er zelf ervaring mee!...Maarrrr...zoals ie er nu uitziet...lekker klussen! en hou dat maar ff langer vol dan nodig is! succes!
Thnx voor de tip! Sensitest dus, dat onthou ik voor de volgende ronde. Owja en wat betreft dat klussen, ik ben nog nooit zo handig geweest! Succes met zwanger worden en zwanger zijn!
ik bestel ze altijd bij de babyboomshop daar zijn ze het goedkoopst thanx jij ook succes met t zwanger worden
haai haai, ik had vorig jaar ook es kruidvat, en die zagen er allemaal zo uit als jou onderste.. bagger dingen zijn het! snap niet dat ze nog verkocht mogen worden!!! gewoon idd sensitest of babyboomshop testen kopen, die werken super en scheelt je ook een hoop geld
Zijn Sensitesten ook in de winkel verkrijgbaar? Ik moet morgen nieuwe halen, dus welke testen zijn beter/goed en in de winkel verkrijgbaar. En ik dacht blij te zijn met een eventueel ei...
jaaah!!!! dies is vet positief he!!! joeha!!! ik lees het idd ook vaker van het kruidtvat maar ik had er nooit problemen mee en ben er dit jaar 3 X zwanger mee geraakt.. maar zou zeker eens andere proberen om te kijken of die je beter bevallen.. enneuh je bent echt net zo'n muts als ik geloof ik 3 testen op een dag he! SUCCES MET KLUSSEN!
gek is dat het ...terwijl die zs testen van lv juistttt heel goed zijn!! Matcare is ook goed en snel bezorgd! succes
oh natuurlijk vandaag is het de 30e.. pff ook een goede morgen haha iig heel veel succes met klussen!
Zelf heb ik ook sensitest, nooit problemen meegehad, nooit vals alarm.....geen indrooglijntjes als het niet zo is......top!
ze zijn idd niet altijd betrouwbaar maar je ziet hier de streep echt opbouwen per dag, dus denk wel dat dit goed zit.
Ow mamavanbo, hoop zo dat je gelijk hebt. Ik heb trouwens de 31ste er nog een digitale test van clearblue tegenaan gegooid en daarna ook nog een kv-test en deze waren allebei negatief. Dus heb ik dan de 30ste mijn ei gehad? Ik heb geen slijm of wat dan ook gehad. Ik lees hier wel eens verhalen van meiden die geen eisprong hebben en dan word ik beetje ongerust. Zeker omdat volgens mij je eisprong goed te voelen is?? Je kan ook wel eens teveel lezen hier Ele, nou met het geklus moet het haast wel goedzitten! 8)De hele week behalve de 31ste. Het moet niet gekker worden.. En iedereen natuurlijk een heerlijk, gezond, gelukkig en vooral vruchtbaar en bevalbaar 2010 toegewenst!!!
whaaa dat klussen zit dan idd wel heel erg goed!!! haha klinkt goed! spannend hoor, dus je ei is ook 2 dagen vooruit geschoven als je de testen moet geloven.. dan zou je NOD de 13 zijn he?