weer een mijlpaal verder... beide dames zitten nu op school.. en ik? pff ff wennen hoor... errug stil in huis...
Ow bah dat lijkt me wennen Gelukkig heb er nog lang geen last van. Als Ivan slaapt en ML is op het werk moet ik wel de radio of tv aan hebben staan anders wordt het mij ook te stil
Ik mag er nog 4 maanden van genieten en dan is het hier ook zo ver. Zie er nu al tegenop. Zeker nu het weer ook niet al te zonnig is, kan ik me er helemaal in kwijt raken. Maar ja, blijven denken aan de voordelen: vrije tijd, makkelijker je eigen plannen maken, huishouden aan één stuk door doen, etc.
O ja dat zal enorm wennen zijn! Hadden ze er wel allebei zin in? Dat scheelt dan hopelijk toch iets maar dat het maar snel weer tijd wordt dat je ze op mag gaan halen
Ik zie daar dus zo enorm tegenop....bah.... Mijn oudste gaat in januari voortaan iedere dag naar school en ik ga haar zo missen! Ik heb mijn mannetje dan nog wel thuis, maar mijn kleine kwebbeltje dan niet meer....
ze hadden er allebei wel reuze zin in dus dat scheelt een hoop! 15.15 mag ik ze weer ophalen... dus nu zo maar even wat doen in huis.. en dan de boodschappen doen...
Ik zag er ook zo tegenop toen de jongste naar school ging. Van alle kanten hoorde ik, geniet er straks van. Ik werd boos om die reacties, hoe kon je daar nu van genieten?! We zijn inmiddels een half jaar verder en eerlijk, ik vind het heerlijk! Ik geniet met volle teugen als ze thuis zijn en met volle teugen als ze op school zitten. Gewoon lekker de rust. Ons gemak boodschappen of een boekje in de tuin. Ik zie er tegenop dat ze over twee weken weer naar school moeten maar ik weet dat dat ook wel weer over gaat. Ik heb het idee en leukere mama ben als ze thuis zijn omdat ik ook af en toe rustig aan kan doen.
Mijn dochter zit nu op de psz en gaat in november naar school. Ik vind deze ochtend al vreselijk. Voel me gewoon schuldig dat ik hier nutteloos een beetje achter de computer hang Gelukkig werk ik af en toe nog.
Ik kan niet wachten tot de jongste ook naar school gaat.. Heerlijk lijkt me dat.. Het is een heerlijk mannetje maar poeh.. druk, veel aandacht nodig, snel boos etc. En ik hou erg van mijn vrije tijd
Oh dat lijkt me echt wennen. Aan de andere kant lijkt het me ook weleens heerlijk een ochtendje rust te hebben. Nu heb ik boven netjes opgeruimd en is alles beneden weer ontploft . Nou ja, over twee weken begint hier eindelijk de psz ook weer en dat scheelt dan weer een beetje. Maar het zal een hele overgang zijn!
haha! Ik ook wel hoor. Het 'mama, mama, mama' mis ik niet. Ik kom opeens aan zoveel dingen toe. Toch zit ik steeds op de klok te kijken. Is het nog maar zo vroeg?
Je voelt je schuldig omdat je je kind naar de psz brengt? Daar leert ze toch heel veel van. Lekker met andere kindjes spelen en plezier maken. Nee hoor, echt niet nodig!
Hier is het ook stil. 4 jarige boef naar school, wat een genot!! Hij was en zo onwijs aan toe. Nu wat quality time met de jongste, heerlijk!
Kan me dat heel goed voorstellen dat dat wennen is. Heb je overdag wat om handen? Weet niet of je werk hebt of fulltime huismoeder bent? Hier gaat Emma net naar school sinds vandaag en vind het al apart dat ik nu alleen Julia thuis heb haha!
mijn dochter gaat over 2 maanden en 22 dagen naar school,als je begrijpt wat ik bedoel.... Zij is er erg aan toe,ze kan zichzelf ook niet meer vermaken thuis. Dus nog ff aftellen en dan kan de vlag uit