ik houd er gewoon niet zo van, en alles gaat dood hier! Dus nee. En ik mis het niet, ik vind het niet kaal, het is maar net hoe je je vensterbank ed aankleed.
ik ben ook een ramp met planten (soms krijgen ze zo 3 weken geen water ), maar sinds 1,5 jaar heb ik 3 soorten planten die niet dood te krijgen zijn. Zelfs bij mij niet! Volgens mij = het geheim: VERWAARLOZEN. Dat lukt dus goed. Dit zijn ze: - Hertshoorn (voordeel; je mag ze niet afstoffen ) -orchideeen (ze raken gewoon niet uitgebloeid hier ) -en nog een of andere soort vetplant met lange, dikke sprieten, weet de naam ff niet Zonder planten is me echt te kaal en ongezellig...
Hier ook geen planten in huis, ze gaan bij mij altijd dood.... Soms wel een bloemetje die ik van manlief krijgt.
Grappig dat zoveel mensen geen planten hebben omdat ze dood gaan Ik ben ook geen held in water geven, maar toch heb ik wel wat mooie planten staan. 4 op de vensterbank, 1 mooie met roosjes op de tafel en nog een paar grote kamerplanten op tafeltjes. Ik vind het zo ongezellig zonder een beetje groen in huis!
haha, hier ook geen planten in huis, ooit wel een paar gehad, maar langzaam aan allemaal dood gegaan. Ik heb gewoon geen groene vingers. Wat ik nog wel eens koop (en krijg) zijn orchideeen, die blijven lang in bloei en zij herinneren mij altijd aan mijn oma die er dol op was. Geldt ook wel een beetje voor buiten, heb maar een hele kleine border, maar de helft van de planten moet ik jaarlijks vervangen , en nee, dat zijn geen eenjarige planten
wij hebben op dit moment ook geen planten in huis. ik ben echt een planten mens maar mijn vriend absoluut niet.en wil ze niet hebben, die vind ze levensgevaarlijk voor zijn kind ook, je weet immers nooit zeker hoe giftig ze zijn ( ja, zeg maar niks). nu hebben we als compromie een aantal nepplanten die hoog staan.
Heb van een vriendinnetje 2 leuke plantjes gekregen ik dacht nog weet je wat ik probeer het gewoon. Netjes tijdig water gegeven en ze deden het prima , tot de kat besloot ze uit te graven Dus geen plantjes hier.
Hier ook allemaal nep op 1 grote na,maar die leeft nog steeds ondanks dat mijn honden weleens een hapje van de sprieten nemen...mijn man geeft die water misschien dat het daaraan ligt
Ik heb ook geen planten of bloemen. Bij mij gaan ze ook zo snel dood. Maar vind het niet erg op mijn vensterbank staan fotos van de kleine man. IK vind fotos ook veel leuker dan planten. Af en toe wel een bloementje maar dat is alles.
Mijn truuk Verzorgingsarme planten in een hoge grote vaas/pot veeeeel aarde en eens in de zoveel tijd als ik eraan denk een grote sloot water.. Heb mooie lepelplanten en van die planten die op yuka s lijken en uuh een bladplant die in de tuin hoort maar voor het raam het geweldig doet....
Hier gaat alles dood.... behalve de ene grote en twee kleine nepperds natuurlijk. Maar zelfs die zijn niet veilig, hoor, want laat met grote regelmaat een potje kapot vallen...
Wij hebben geen vensterbank, dus ook geen planten nodig. Op tafel een bak met wat kleine cactussen, de rest overleeft hier niet. Orchidee was ook binnen no-time dood... Ow en de kat heeft 1 cactus opgegeten?! Dus toen waren er nog 4...
ik heb weinig planten, bij mij overleven ze ook niet. Heb 1 plant die bij mijn oma weg komt (vrouwentong) toen zij is overleden is deze plant bij mij terecht gekomen en hij doet het nog steeds na 4 jaar, dit is een makkelijke plant die weinig water nodig heeft. En ik heb een amarilys op dit moment, van mijn moeder gekregen. en deze doet het heel goed! mooie bloemen er in maar goed denk nog 2 weken dan is die uitgebloeid en kan die de container in
Ik hou wel van bloemen en planten. Maar ik kan er ook niet voor zorgen en heb ook geen zin om me in te verdiepen. Ik heb ook alleen maar vetplanten. De rest gaat altijd snel dood.
Ik heb helemaal geen planten in huis staan, ik hou er ook niet zo van eerlijk gezegt. Ik koop wel iedere week bloemmetjes voor in huis, roosjes of zo. Dat vindt ik altijd wel sfeer. Maar ik heb niks met planten. Bij mij overleven ze het ook nooit.
Ik vind planten gezellig en heb er dan ook een aantal in huis. Maar probeer eens een orchidee! Ik had er ooit eens een gekregen maar ik houd er niet zo van, dus ik dacht: "Ik geef 'm gewoon geen water..." Dat ding heeft hier echt maanden gestaan!
Hier ook geen planten, wel bloemen, die vind ik stukken mooier, en ik kan meer afwisselen.... Ik ben nl snel uitgekeken op iets.
Wij hebben ook geen planten hoor. Ik heb absoluut geen groene vingers. In de tuin hebben we ook geen bloemen/planten. Ik hoef alleen maar naar een cactus te kijken of hij gaat dood en vetplanten overleven het hier ook niet.