Jaaa ik hoop het ook zo. Tot nu toe geen krampje niks na all you need is love naar bed wie weet doet de nacht wonderen
De hele avond nacht geen krampen gehad. Ga net om 5.30 naar de wc en floep daar is alles, placenta en 'kindje'. Ben zooo opgelucht en bizar wat een klein mensje al oogjes te zien ongelofelijk. Heel dubbel.... Super bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Volgende week woensdag echo of alles goed eruit is.
He bah. "Gelukkig" ben je het nu kwijt. Sorry voor mijn woordkeuze. Maar ik ben blij dat de pillen geholpen hebben. Hopelijk ben je nu ook schoon. Sterkte met alles, en hopelijk gaat het snel weer een beetje de goed kant op. Geen fijne feestdagen zo op deze manier zeg.....
Ach lieverd toch... wel heel dubbel nu natuurlijk. Maar "fijn" dat je het kwijt bent meis. Hopelijk blijk je straks helemaal schoon. Mocht dat nog niet het geval zijn, vraag dan alsjeblieft of je eerst nog een dosis mag gebruiken. En geef je lichaam eventjes de tijd om het zelf af te ronden. Veel sterkte meis!
Hoi Nini, Wat fijn dat alles nu toch thuis gebeurd is. Het lijkt me pijnlijk om te zien, maar ook weer mooi om te verwerken. Ik heb er nog een hoop moeite mee, vooral met deze dagen. Alles en iedereen om je heen gaat gewoon door, maar ik heb het idee dat ik stil sta. Mis het kleintje in me buik. Sterkte de komende tijd!
Ja het blijft ontzettend pijnlijk en verdrietig hè? Fijn dat het met de pillen alsnog gelukt is. En inderdaad zo met kerst niet fijn. Als er nog een restje zit, wacht dan inderdaad de volgende menstruatie af! Meestal gaat het er dan vanzelf uit. Ik wil je nog veel sterkte wensen
Fijn dat de pillen gewerkt hebben. Dubbel is dat hè? Ik was ook blij dat het vruchtje eruit was (en op de echo ook bleek dat ik schoon was). Dan had ik weer het idee dat ik verder kon. Sterkte verder!