21 dagen na eisprong nog niet ongesteld???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Savannah333, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Savannah333

31 jan 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi

Ik heb 21 dagen geleden ovulatietesten gebruikt en ook een positieve test op 21 en 22 september!
    Maar tot op heden nog niet ongesteld en alleen maar negatieve zwangerschapstesten!

Geef wel al 10 maanden borstvoeding maar vanaf dat mijn dochter 6 maanden is werd ik weer ongesteld en ben sinds vorige maand met ovulatietesten gaan werken omdat ik niks meer van mijn cyclus snap!

Ben vanmorgen wel bij de dokter geweest die aangaf dat ik beter nog een weekje kan wachten en als ik dan nog niet ongesteld ben nog een testje te wagen! Geef die weer negatief dan wil ze me doorsturen naar het ziekenhuis om een echo te laten maken!

Heb wel al een week lichte krampjes in mijn onderbuik net of ik ongesteld moet worden maar het zet niet door!
    Terwijl ik dat eerst wel had buikpijn en dan wist ik ik ben ongesteld!

Maar dit heb ik nog niet meegemaakt dus vind het een beetje eng en weet totaal niet waar het aan kan liggen!

Hebben meer vrouwen dit hier meegemaakt en waar lag het dan aan?

Hebben meer vrouwen hier het meegemaakt dat je toch zwanger was terwijl de testen nagatief aangaven?

Ik heb altijd begrepen dat je menstruatie tussen dag 10 en 16 moet komen?

Bedankt alvast!!!

Groetjes

2. Vl1nder

Vl1nder Actief lid

30 sep 2012
    454
    244
    43
    Vrouw
    Hoi ik had ook de 22ste een positieve ovulatie test en hier ook geen menstruatie te zien ook negatieve testen kan je verder niet helpen heb vandaag wel een bloedtest gehad moet uitslag nog krijgen heb zelf nog geen kinderen misschien komt het door dd borst voeding

3. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Na een positieve ovulatietest hoeft het eitje niet perse te springen, zeker als je nog BV geeft en dus hormonaal nog een beetje overhoop ligt. Ik heb hier wel eens temp-kaartjes voorbij zien komen, waarbij er meerdere positieve ovulatietests waren, maar nooit de stijging in temperatuur die na eisprong plaatsvindt en dus ook geen eisprong en geen menstruatie.

Misschien is dat een optie voor je om je cyclus beter in kaart te brengen? Met tempen, dan weet je ook zeker dat eisprong is geweest? Want met de BV kan het nog lange tijd een 'zooitje' blijven is mijn ervaring ;) (onregelmatig, wisselend bloedverlies, tussentijdsbloed verlies etc).

Succes!

4. Savannah333

31 jan 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    @vlinder Jij hebt precies hetzelfde als mij ben benieuwd wat er uit jou bloedtest komt! Mijn dokter wou er nog niet aan beginnen ze had liever dat ik m n lichaam nog effe de tijd gaf!
    Dus we wachten nog maar een weekje af dan al vind ik dat best moeilijk want wil graag wel de 2de dicht op de eerste hahaha maar dat heb je helaas niet voor het zeggen! Ben ook al 28 dus wil er wel weer snel een en misschien ook nog wel een 3de dus dan mag ik wel opschieten hihi.
    Ben jij zelf al lang bezig voor de eerste of ben je pas begonnen?
    Hoop dat er voor jou goed nieuws komt van de bloedtest spannend:D

@kache
    Ik heb het ook gehoord dat er niet perse een eitje hoeft te springen maar mijn dokter zegt weer van wel dus snap er nu niet zo veel meer van:(
    Ik heb wel al 6 maanden mijn menstruatie terug alleen afgelopen keer was het maar 2 dagen heel erg weinig!
    Krijg wel het vermoeden dat het met de borstvoeding te maken heeft;) want eerst voelde ik m n ei ook altijd. Dus heb nog nooit ovulatietesten hoeven te gebruiken. Ik wist precies wanneer ik vruchtbaar was dus daarom is dit nu best frusterend!
    Ben nu ook langzaam aan het afbouwen zit nog maar op 3 voedingen per dag dus hoop dat ik snel mijn oude cyclus terug krijg want wil zo graag weer zwanger worden:D
    Misschien moet ik maar eens gaan tempen ja zal het eens proberen dat vergeet ik waarschijnlijk toch steeds whahahahah

Bedankt voor jullie berichten dames:)

5. Vl1nder

Vl1nder Actief lid

30 sep 2012
    454
    244
    43
    Vrouw

Deel Deze Pagina