Wat denken jullie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lizzzzz, 16 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzzzz

Lizzzzz Lid

27 okt 2020
    20
    2
    3
    Vrouw
    Wat denken jullie? Vandaag ben ik 3 dagen overtijd, erg zere borsten, ik dacht tijd voor een testje... Beide heel, heel licht een streepje te zien.
    Maar ik ben al 3 dagen overtijd, dan had ik toch wel een knaltest moeten hebben?? Iemand ervaring??
    (Rechts met het eerste wc bezoek in de ochtend getest, links in de middag)

Bijgevoegde bestanden:

2. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Heb je ovulatietesten gedaan of temperatuur gemeten? De testen zijn wel licht, maar misschien was je eisprong later dan verwacht? Ik duim dat je testen mooi oplopen de komende dagen.

3. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Hoe zeker ben je van je eisprong?
    Volgens mij ben je minder ver dan je denkt, hopelijk lopen je testen mooi op de komende dagen :thumup:

4. Lizzzzz

Lizzzzz Lid

27 okt 2020
    20
    2
    3
    Vrouw
    Vrij zeker want ik ben 3 keer bij de gyn geweest om te meten en ze zei toen vandaag of morgen springt die. (Dus dan zou die toen ergens moeten zijn geweest neem ik toch aan?)

1,5 jaar geleden voor het eerst zwanger maar werd een miskraam, tot op heden geen zwangerschap meer gehad dus we zijn nu net naar de gyn gestapt. Vandaar dat ze mijn eisprong ging meten hoe die eruit zag etc.

5. Lizzzzz

Lizzzzz Lid

27 okt 2020
    20
    2
    3
    Vrouw
    Vrij zeker want ik ben 3 keer bij de gyn geweest om te meten en ze zei toen vandaag of morgen springt die. (Dus dan zou die toen ergens moeten zijn geweest neem ik toch aan?)

1,5 jaar geleden voor het eerst zwanger maar werd een miskraam, tot op heden geen zwangerschap meer gehad dus we zijn nu net naar de gyn gestapt. Vandaar dat ze mijn eisprong ging meten hoe die eruit zag etc.

6. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Volgens mij geeft dat geen garantie dat die dan ook daadwerkelijk toen gesprongen is. Tenzij ze op een echo heeft gezien dat hij gesprongen is natuurlijk. Soms beslist het eitje om toch wat langer te wachten om dan vervolgens wat later te springen. Even afwachten en kijken of je testen mooi oplopen de komende dagen zou ik zeggen :thumup:

7. Lizzzzz

Lizzzzz Lid

27 okt 2020
    20
    2
    3
    Vrouw

8. Lizzzzz

Lizzzzz Lid

27 okt 2020
    20
    2
    3
    Vrouw

Oke, bedankt voor je info! Ik heb het maar over me heen laten komen. Ze heeft later geen echo meer gedaan alleen bloed geprikt. Hieruit kunnen ze volgens mij zien of hij is gesprongen??? We hebben vrijdag een gesprek over alle uitslagen en hoe/wat verder. Had het toch leuk gevonden als dit niet meer nodig was geweest... ☺️☺️☺️
    Ik wacht af en zal over 2 dagen nog eens testen als de rode duivels er dan nog niet zijn....
    Bedankt!

9. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Ik duim alvast voor je hoor :thumup:❤️

10. Lizzzzz

Lizzzzz Lid

27 okt 2020
    20
    2
    3
    Vrouw
    Bedankt lief van je! Ik duim ook voor jou, als ik het goed begrijp op weg 2e ronde voor een broertje of zusje? Spannend!

noukie 1992 vindt dit leuk.
  11. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Jep hopelijk komt er ooit een broertje of zusje :D net gestart dus vol goede moed :thumup:

Lizzzzz vindt dit leuk.
  12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.943
    15.588
    113
    Nabij Utrecht
    Het zal niet de eerste keer zijn dat een gyn zegt dat het ei de dag of er op gaat springen en het ei uiteindelijk toch pas een week later springt.

Kan je een foto maken van de testen dichterbij?
    En is het de action early of normale?
    Ik heb namelijk het idee dat de action streeo krom loopt en de kruidvat een pennestreep is.
    Beide zouden dan negatief zijn helaas.
    En hoe oud zijn de testen op de foto ? Is de action binnen afleestijd gefotografeerd?

13. Lizzzzz

Lizzzzz Lid

27 okt 2020
    20
    2
    3
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie!
    Oh echt? Doen ze bij de gyn vaak ook nog na de tijd een controle of die gesprongen is? Want dat hebben ze bij mij niet gedaan alleen bloedprikken. 28 okt zou mijn ei zijn, 4 nov bloed geprikt. (Progesteron was toen 40 zag ik, weet niet wat dat inhoud).

Ik heb nog een foto die van iets dichterbij is gemaakt en nog iets extra ingezoomd. Action is een early ja dat klopt.

Bijgevoegde bestanden:

14. Lizzzzz

Lizzzzz Lid

27 okt 2020
    20
    2
    3
    Vrouw
    De kruitvat is wat later gefotografeerd.

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.943
    15.588
    113
    Nabij Utrecht
    De early zou ik even niet naar kijken. Die geven vaak valse lijnen.

En je ei is naar mijn mening niet de 28e gesprongen, maar toch wat later.
    Anders zou je nu al op 19 dpo zitten en dan is de test wel extreem licht, zelfs bij een late innesteling.

Progesteron van 40 geeft wel een eisprong aan, maar dan is het wel raar dat er verder niet veel gebeurd op de testen.

Ik zou even een predictor doen.

16. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Z'n hoge progesteron houd in dat je ei gesprongen is.
    Vind het inderdaad lichte testen. Deze passen meer bij 9 dpo en niet bij z'n 16 dpo.
    Hoop dat ze toch oplopen en die afspraak zou ik zeker naartoe gaan.

17. Lizzzzz

Lizzzzz Lid

27 okt 2020
    20
    2
    3
    Vrouw
    Bedankt voor de info! Ga morgen een predictor doen.

18. Lizzzzz

Lizzzzz Lid

27 okt 2020
    20
    2
    3
    Vrouw
    Bedankt! Ja zeker vrijdag alle uitslag maar aanhoren en kijken hoe/wat verder.

19. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Succes met nog een test. Predictor is duidelijk en betrouwbaar. Niet openmaken dan worden ze door zuurstof erbij vals positief.
    Kom morgen nog even spieken en duimen :)

20. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.655
    27.304
    113
    Vrouw
    Ik denk ook later je eisprong, de gyn bleef bij mij ook maar zeggen dat ie bijnaaaaa sprong: 1,5 week later ja :p
    Ik heb gewone grote follikels haha

Ik zie wel een streepje :)

Deel Deze Pagina