Bedankt lieve meiden! WHAAAAAAA,de uitslag is goed,we zijn zoo blij! Verder zag alles er keurig uit,het is niet te geloven,maar alles is goed met onze dames Jaa je leest het goed,we krijgen 2 meiden! Liefs een dolgelukkige en opgeluchte Dais...
Heej dais... Ik heb nog niets neergezet, maar leefde wel met je mee.... Heb de hele dag al gekeken of je wat had neergezet hierzo! Maar watttttt onwijs goed nieuws! Echt, ik ben helemaal blij voor jullie! Jullie verdienen het! En 2 meiden. Top! KuZzz
Daisy wat een geweldig nieuws nu kun je proberen te genieten, we leven allemaal met jullie mee. En leuk 2 meiden!
Twee gezonde meiden. Daar wordt een mens nou gelukkig van! Wat een opluchting (understatement!). Meis, en nu genieten he! Want deze meiden hebben de beste beschermengel die er is, hun grote zus Merel*!
2 gezonde meiden! Dais de tranen schieten in mijn ogen! Jullie verdienen het gewoon om nu ECHT te gaan genieten! Dikke kus Silla
Dank je wel lieve meiden! We zijn nog steeds erg onder de indruk van het goede nieuws! We gaan zeker proberen er van te gaan genieten nu,nu kan het wel heh! Kunnen we strakkies gericht gaan shoppen,hihi... Liefs ons..
Hehe, welkom terug op een roze wolk! Fijn dat de uitslag goed was en dat je hebt kunnen zien dat het 2 meisjes zijn. Nu maar proberen van de 2e helft van je zwangerschap te gaan genieten he, voor je het weet zit je al over de 34 weken. Groetjes van Kiki