Ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij voor jullie. Eindelijk kan je ook echt beginnen genieten! En heel veel shopplezier!
(kan het onderwerp van dit topic veranderd worden in 'positief nieuws!'? ) Echt ik zat er gisteren nog met mijn vriend over te praten, hoe blij ik voor jullie ben. Ik ken jullie niet eens persoonlijk , maar ik vond het zo oneerlijk als het slecht nieuws zou zijn! Ben echt ontzettend blij voor jullie! Genieten maar!
gefeliciteerd wat een geweldig nieuws zeg en nogmaals gefeliciteerd met je 2 meiden enne shop ze he nu kan het genieten beginnen en doen he. liefss
lieve daisy gefeliciteerd met dit goede nieuws en jullie 2 gezonde meiden! 2 zusjes voor merel* wat zal zij trots zijn!
Jeetje wat spannend! Wat fijn dat verdere toestanden jullie bespaard zijn gebleven! En nu echt gaan genieten he!
heyyyyyyyy JAAAAAAAAAAAAA ALLES GOED MET JULLIE MEISSIES OOOOOOOOOOO IK BEN ZOOOO BLIJ ZIT HIER GEWOON MET TRANEN IN ME OGEN ZOO BLIJ BEN IK MERELTJE* WORD EEN ECHTE GROTE ZUS EN ZAL ZEKER OVER HAAR KLEINE ZUSJES WAKEN MEID LEKKER GAAN GENIETEN NOG EEN PAAR WEKEN EN DAN JULLIE KLEINE MEISJES WAAR JULLIE ZOO LANG OP HEBBEN GEWACHT EINDELIJK IN ARMEN SLUITEN EN NOOIT MEER LOSLATEN GEWELDIG NIEUWS ECHT GEWELDIG GENIETSE EN NATUURLIJK OOK VOOR JE MAN HEEL VEEL GELUK TOEGEWENST DIKKE KNUFFEL NATHALIE
Hey! Wat een geweldig nieuws! Wat ontzettend fijn voor jullie! Eindelijk kan je er echt van gaan genieten en je verheugen op die twee kleine meiden. Leuk he! Heel veeel geluk samen en geniet ervan. Veel liefs Christa
Toen ik het begin van je berichtje las liepen de koude rillingen over m'n rug, dacht toch weer niets mis he. Nu lees ik op het einde dat je goed nieuws hebt gekregen en zelfs zwanger bent van 2 meiden, wat een super nieuws is dit toch he Een pak van m' hart. Succes en genieten nu he