Ovutesten zwaar negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zomerbloem, 1 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Hoop niet dat ik paniekerig overkom...

We zitten nu in de 2e ronde voor een brusje en zijn gestart met ovutesten.
    Met dochtertje hebben we dat ook gedaan in de 7 ronde en daardoor meteen zwanger. Toen had ik een mooi verloop van een teststreepje die steeds donkerder werd en op een moment positief.

Nu ben ik vanaf zondag (dag 10) aan het testen en de testen blijven (zwaar) negatief. Het teststreepje is er niet en controletreepje wordt gewoon donker. Ik test s`avonds rond 22.00 uur, vanochtend maar eens s`ochtends gedaan maar ook negatief.

1e cyclus was 27 dagen en volgens de calculator zou de eisprong gister zijn, niet dus. Bij dochtertje testte ik op dag 17 positief maar de testjes daarvoor was al licht gekleurd. nu zit ik op dag 14, maar geen licht gekleurd streepje te bekennen.

Doe ik iets niet goed? Heb 12 testjes totaal (waarvan 5 al gedaan), zal ik die allemaal gebruiken (test 1 keer per dag) of stoppen a.s. zondag (zoals ik nu in m`n hoofd heb). We gaan maandag op vakantie en wil dan niet gefrustreerd rondlopen...

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Gebruik je een ander merk dan toen? Want het lijkt mij op zich nog niet zo vreemd dat je op dag 14 een nega test hebt, je ei kan ook op dag 16/17 komen, dan zou je morgen of overmorgen positieve testen moeten hebben. Het kan best zijn dat je wat langere cyclussen hebt of wat onregelmatiger ben. Ik zou gewoon doortesten zolang je geen positieve test in handen hebt.

3. Zomerbloem

Ik gebruik dezelfde weer, Sensitesten.

Op wat voor tijd kan ik beste testen? S`ochtends of s`avonds?

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ik heb zelf maar een ronde getest (meteen raak). Heb steeds om 19:00 getest, maar ik heb ergens hier gelezen dat je beter begin van de middag kan testen. Maar ja, eh, dan zitten veel mensen toch echt op hun werk :D

's ochtends zou ik niet doen, iig niet met ochtendurine omdat het vals-positieve testen kan geven. LH synthetiseert 's nachts en zit altijd in je urine.

5. Zomerbloem

Bij m`n dochtertje heb ik ook maar 1 ronde getest en ook meteen raak. Bij haar testte ik s`avonds.

Heb vanochtend getest maar die was ook negatief, geen teststreepje te zien.
    Ik ga ook wat eerder op de avond testen dan, sla vandaag over.
    Eet bij m`n ouders, dus gaat hem niet worden dan!
    En begin van de middag houdt ook op voor mij, zie me al zitten op de wc op het werk met potje en staafje.... :D

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Hahaha inderdaad :D Ik zou me geen zorgen maken hoor, je hebt heus een ei :D Daar is je mooie meisje immers ook uit geklommen.

En eh, is dit je eerste menstruatie na je bevalling/bv periode geweest? Dan kan het makkelijk wat schommelen denk ik, net als na anticonceptie.

7. Zomerbloem

Na de bevalling ben ik na een maand weer aan de pil gegaan, op advies van de huisarts.
    Ben, denk ik, wel ongesteld geworden na de bevalling. Heb 3 weken gevloeid, daarna was het weg en op een gegeven moment ging ik echt bloed verliezen, geen wondvocht.

1e cyclus van 27 is eigenlijk wel de eerste echte cyclus na bevalling. Heb de pil vanaf 7 maart geslikt en ben 21 augustus gestopt.

Bedankt voor je info!!! Hoop dat m`n ei snel tevoorschijn komt!

Deel Deze Pagina